וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי כל מה שיכולתי"

ג'רמי וורינר האמריקאי, שפספס את הזהב בגמר ה-400 לשון מריט בן ארצו, התקשה להסביר את ההפסד. מריט, שחולל את הסנסציה עם 43.75 שנ', חגג: "אמרתי שאני הולך לנצח"

באולימפיאדת אתונה 2004 ארצות הברית זכתה בשלוש המדליות בגמר 400 מטרים, אחת הריצות הקשות שיש. גם היום (חמישי) שלוש המדליות היו של היאנקיס, ואלפי הצופים באיצטדיון קן הציפור ראו את אחת הריצות המפתיעות במשחקי בייג'ינג. האמריקאי ג'רמי וורינר, הפייבוריט הגדול, זה שכולם ניבאו כי יצליח לשמור על מדליית הזהב שלו מאתונה 2004, התפרק על המסלול וראה את בן ארצו, לשון מריט זוכה בניצחון עם זמן של 43.75 שניות.

וורינר ומריט פתחו היטב, אבל בכניסה לישורת האחרונה תש כוחו של וורינר. לעומתו, מריט פתח צעדים והאיץ בדרך לניצחון המפתיע. וורינר לקח את הכסף בזמן לא מרשים של 44.74 שניות. בארד זכה האמריקאי דייויד נוויל עם 44.80.

בסיום הריצה אמר מריט: "אמרתי לפני המירוץ שזה השטח שלי ושאני הולך להשיג את זה. העבודה שלי כאן הושלמה, עשיתי את זה. השתמשתי במה שהיה לי, באורך הפסיעה, במהירות ובכוח ועשיתי מירוץ מצויין". מהצד המפסיד היה קצת קשה יותר להשיג הסברים. וורינר המאוכזב אמר: "לא ויתרתי על הריצה, עשיתי את המקסימום שיכולתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully