וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הלסקה חתם בהפועל ירושלים

21.8.2008 / 16:27

הזר האמריקאי חתם בבירה אחרי שסיכם את תנאיו עוד בשבוע שעבר: "ירושלים תמיד מתמודדת בטופ". בקבוצה ממשיכים לחפש סנטר זר

הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של אדם הלסקה, שחקנה של איווה מה-NBDL בעונה שעברה. הלסקה (25, 1.96), סיכם את תנאיו בירושלים עוד במהלך סוף השבוע שעבר, אך חתימה רשמית על החוזה הייתה רק הבוקר. זמן קצר לאחר החתימה אמר הרכש החדש של ירושלים לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני ומשפחתי מאוד מתרגשים. יש להפועל ירושלים היסטוריה ארוכה של כדורסל, הליגה הישראלית היא ליגה חזקה עם תחרות וירושלים תמיד מתמודדת בטופ". הלסקה הוסיף על דרכו לירושלים: "בדקנו כל מיני אופציות, הסוכן שלי מכיר את הליגה בישראל הוא אמר שזה מקום טוב לשחק פה ואני חושב שזה מקום שטוב לפתוח בו את הקריירה מעבר לים".

הלסקה, יליד איווה, למד באוניברסיטה המקומית וסיים את לימודיו בקיץ 2007, כשהוא רושם בעונה האחרונה במכללה ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 4.6 ריבאונדים למשחק ו-2.6 אסיסטים למשחק. הלסקה נבחר בדראפט 2007 של ה-NBA במקום ה-43 על ידי ניו אורלינס ופתח את העונה בקבוצה. בפברואר עבר ליוסטון רוקטס בטרייד אך עזב במהרה ועבר לשחק ב-NBDL. בתחילה שיחק במדי הריו גרנד וואלי וייפרס ואת העונה סיים במדי איווה אנרג'יס שם רשם ממוצעים של 18.7 נקודות למשחק, 4.7 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים.

הלסקה הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של גיא גודס אחרי עומאר סניד, ראשון קלארק וטימי באוורס שממשיך עונה נוספת. בגזרת הישראלים חתומים בירושלים עד כה יובל נעימי, שרון ששון וארז מרקוביץ'. לגבי גיא פניני קיימת אי ודאות בעקבות תהליכים משפטיים שמתקיימים בין ירושלים למכבי תל אביב. בירושלים ינסו לסגור את הסגל עם החתמת סנטר זר, שעל הפרק כמה מועמדים וביניהם טרוויס ווטסון וברנדון האנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully