וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריסנזון וריבקין בתמונת הגמר

סיימו את השלב הראשון במוקדמות הקרב-רב האישי בהתעמלות אמנותית במקומות 9 ו-11 בהתאמה. 10 הראשונות יעפילו לגמר. נבחרת רחוקה מהגמר

AP

אחרי שנרגענו מההישג הנפלא של שחר צוברי אמש, יצאו היום (חמישי) לדרך נציגות ההתעמלות האמנותית של ישראל, נטע ריבקין ואירה ריסנזון, תחילה במסגרת מוקדמות הקרב-רב האישי. בהמשך יתמודדו השתיים במסגרת קבוצתית.

ריבקין יצאה ראשונה לדרך. המתעמלת בת ה-17, שנכנסה לאולימפיאדה עם אחד משלושת ה"כרטיסים לצעירים", לא הגיעה עם יומרות רבות לבייג'ינג, כשם שהמטרה העיקרית שלה לטווח הארוך היא בכלל אולימפיאדת לונדון 2012. ביצועה הראשון היה לא רע, כשקיבלה ניקוד של 16.5 בתרגיל החבל, שהספיק לה למקום ה-14. כחצי שעה לאחר מכן ביצעה ריבקין את התרגיל השני שלה, הפעם עם החישוק, בתקווה להשיג ציון טוב יותר. למרות שהשיגה ציון של 16.8, זה הספיק לה רק למקום ה-11.

אחריה יצאה לדרך אירה ריסנזון בת ה-19, שסיימה את אליפות אירופה האחרונה במקום השביעי. ריסנזון התחילה דווקא בתרגיל החישוק, וקיבלה ציון טוב של 17.1 שהעמיד אותה במקום השמיני עם סיכויים לא רעים להפעיל לגמר. בתרגיל השני שלה, הפעם עם החבל, קיבלה הישראלית ציון מעט נמוך יותר, 16.8, שהעניק לה ציון כולל של 33.9, שהוריד אותה למקום התשיעי. עשר הראשונות מתוך 24 המתמודדות יעפילו לגמר.

בתרגיל הקבוצתי הוציאה הנבחרת הישראלית בראשות קטיה פיסצקי ציון בינוני של 15.3, שמיקם אותן 11 מתוך 12. הבנות ביצעו תרגיל טוב אך הפילו את החבל, וסיימו בציון נמוך. מחר (שישי) תבצע הנבחרת תרגיל נוסף ואז תדע אם היא מתברגת בין שמונה העולות לגמר. ריסנזון וריבקין ייאבקו על מקומם בתרגילים עם סרט ואלות.

ריסנזון: "שמעתי את העידוד וזה עשה לי טוב"

בסיום תחרות היחידות ריסנזון וריבקין היו מאושרות מאוד ולא הפסיקו להודות לקהל על העידוד שהביא להן את התוצאות המצוינות. ריסנזון סיכמה: "אני מרגישה בסדר גמור. זה מה שציפיתי. מחר יש עוד שני מכשירים וצריך לעבוד קשה. שמעתי את העידוד וזה עשה לי טוב על הלב, גרם לי לצמרמורת. את תרגיל החישוק עשיתי טוב יותר ואת החבל קצת פחות. המתחרות טובות מאוד, הן רגילות להיות במקום ה-1, 2 ו-3, ולנו להיות בגמר זה העניין".

ריבקין הצעירה גם יודעת שהיא עשתה תחרות יפה עד כה ואם תהיה מספיק טובה אולי בכל זאת תצליח להשתחל לגמר: "אם אני אעשה מחר תרגילים טובים כמו היום אני אהיה מרוצה מעצמי. הלוואי ואני אצליח להיכנס לעשירייה ואני אעשה את מיטב יכולתי כדי שזה יקרה. הלחץ הכי גדול זה כשאתה יוצא אל התרגיל, כי ברגע שאתה מתחיל את התרגיל אתה לא רואה כלום ואתה עושה את זה אוטומאטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully