וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס נתפס עם חומרים אסורים בדמו, המדליה עשויה להישלל

חשבתם שראיתם הכל? ובכן, סוס בשם קאמירו נתפס עם חומרים אסורים בדמו, ומדליית הארד של נורבגיה בתחרות קפיצות הראווה עשויה להישלל

במשך האולימפיאדה עצמה והחודשיים שקדמו לה, התרגלנו לקרוא ולשמוע על ספורטאים אולימפיים שנתפסים בבדיקות סמים. חלקם הושעו טרם המשחקים, חלקם במהלכם, לחלקם אפילו נשללה מדליה. אבל סיפור כמו זה של קאמירו, הסוס הנורבגי, עוד לא יצא לנו לשמוע.

הבוקר (חמישי), נחשף כי ארבעה סוסים ממשלחות קפיצות סוסים שונות, נמצאו עם חומרים אסורים בדמם. מתברר כי לארבעת הסוסים, וביניהם גם קאמירו, שהביא לרוכבו (טוני אנדרה האנסן) ומדינתו מדליית ארד, נמצאו מידות בלתי חוקיות של קפ?סאיצין בבדיקות הדם. מדובר בחומר אורגני שמשמש לרוב כמשכך כאבים, ולעתים כנגד כוויות.

הוועדה הממונה אישרה היום שהחומרים האסורים נמצאו בסוסים במהלך הבדיקה האחרונה, ואם הבדיקה הנוספת תאשר את החשדות, מדליית הארד בה זכה טוני אנדרה האנסן עבור נורבגיה תועבר למשלחת השוויצרית. כך או כך, האנסן, כמו גם שלושה רוכבים אחרים שכביכול נתנו לסוסים שלהם מנה נכבדת מהחומר האסור, יושעו באופן זמני, עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקות הנוספות. את תגובת הסוס לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully