וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: גרמניה זכתה במדליית הארד

אלופת העולם לא הרשימה, אך צמד של המחליפה פאטמירה (69, 87) קבע 0:2 על יפן, ומדליית ארד גרמנית. בהמשך: הגמר בין ארה"ב לברזיל

הקרב על מדליית הארד בכדורגל נשים בין יפן לאלופת העולם גרמניה, ניפק משחק קצבי לפרקים, הופעה מרשימה של היפניות ושפע מצבים ליד השער הגרמני. אבל הניצחון, איך לא, היה של אלופת העולם, גרמניה, שזכתה במדליית הארד עם 0:2, והשאירה את היפניות מתוסכלות.

הגרמניות הציגו משחק מפוזר בדקות הפתיחה, והתקשו להניע כדור נוכח הלחץ של היפניות, שהיו דומיננטיות יותר. בדקה ה-21 אייה מיאמה חתכה למרכז ובעטה כדור שטוח מחוץ לרחבה, אך השוערת הגרמניה נאדין אנגרר הדפה מצוין לקרן, ומיד אחר כך נאלצה להדוף עוד כדור שננגח לעבר משקוף שערה. היפניות המשיכו לשלוח כדורים לרחבת ה-5 של גרמניה, אך ללא הועיל.

יפן מעולם לא הצליחה לגבור על גרמניה, אך על משטח הדשא נראה כי דווקא שחקניותיה של נייד סילביה הן האנדרדוג. גרמניה המשיכה להתגונן, והמחצית הראשונה, החד צדדית, הסתיימה בתיקו 0:0.

במחצית השנייה נכנסה קוני פולרס בשורות גרמניה, כדי לחולל שינוי בצורת המשחק של אלופת העולם, שאכן יזמה יותר. בדקה ה-68, יפן שילמה על החמצותיה מהמחצית הראשונה, כשגרמניה עלתה ל-0:1. כדור שהוגבה מאגף שמאל ננגח על ידי קרסטין גארפרקש, השוערת היפנית הדפה, ועל הריבאונד עטה המחליפה פאטמירה באירמאי כדי לבעוט פנימה מזוית קשה. בדקה ה-87 הבגרה עניין והשלימה צמד כשהתלה בהגנה היפנית, ובעטה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2, ולהבטיח לגרמניה את מדליית הארד.

מאוחר יותר תעלנה למשטח הדשא נבחרות ברזיל וארצות הברית לקרב על מדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully