וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לקחתי אחריות כבר מהיום הראשון"

גם כשסביבו השחקנים הטובים בעולם, מצליח לברון ג'יימס להתבלט עם נבחרת ארה"ב, והוא יודע למה. "אקריב כל מה שצריך לטובת הנבחרת"

באופן מסורתי, גם כאשר שלחה נבחרת ארצות הברית את הסגל החזק ביותר שלה לאולימפיאדות או אליפויות עולם, גם כאשר ההיררכיה בין הכוכבים היתה מעט מעורערת, תמיד היא היתה קיימת. בנבחרת הנוכחית, שעד עכשיו מאוד מרשימה במהלך הטורניר האולימפי, דומה כאילו לברון ג'יימס וקובי בריאנט עומדים בראש הנבחרת, כשהראשון הוא השחקן היציב ביותר שלה עד כה. נדירים הם הסופרסטארים שמשחקים טוב יותר עם כוכבים נוספים לידם, ולברון ג'יימס הוא בדיוק כזה.

"ידעתי שזה יבוא ממישהו", אמר כוכב קליבלנד לניו יורק טיימס הבוקר (חמישי) בנוגע למנהיגות שהחליט לקחת בנבחרת, "זה לא משנה כמה טובים שחקנים מסוימים - אם אין מנהיג, זה לא יעבוד. לקחתי את האחריות מהיום הראשון", אמר ג'יימס, שמעמיד קרוב ל-16 נקודות בממוצע עד כה בטורניר, וסטטיסטית עולה על קובי בריאנט בכל אספקט אפשרי.

בהתייחסו לכוכב הלייקרס, אמר לברון: "קובי גדול, גדול, גדול. לא קשה לנו להסתדר בגלל סגנון המשחק שלנו, אבל אקריב כל מה שצריך למען טובת הנבחרת". הנבחרת האמריקאית תפגוש מחר (שישי) את ארגנטינה בחצי גמר הטורניר, בידיעה שגם משחק בינוני של ג'יימס עשוי שלא להשפיע. החדשות הטובות הן שכרגע, הסיכוי שזה יקרה הוא פחות מסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully