וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין, תירגע

יו"ר הוועד האולימפי, ז'אק רוג, לא אהב את ההתנהגות השחצנית של שיאן העולם בולט: "הוא צריך להתייחס ליריביו בצורה מכובדת יותר"

חגיגות מופרזות ושחצניות

מתברר שיש מישהו שלא ממש מתלהב מיוסאין בולט. נשיא הוועד האולימפי. ז'אק רוג, יצא בביקורת פומבית על האצן הג'מייקני, שניפץ אתמול (רביעי) את שיא העולם ב-200 מטר (19.30 ש'). רוג, שלא אהב במיוחד את החגיגות המופרזות והשחצניות של בולט אחרי שני הניצחונות שלו, קרא לספרינטר הצעיר להתייחס בצורה מכובדת יותר לחבריו למקצוע.

"אין לי בעיה עם זה שהוא נותן שואו או עושה הצגות", אמר רוג, "אני חושב שהוא צריך להתייחס למתחרים שלו בצורה יותר מכובדת, ללחוץ את ידיהם, לתת להם טפיחה קלה על השכם מיד אחרי ההגעה לקן הסיום, ולא לעשות יותר מדי מחוות קיצוניות כפי שעשה אחרי הניצחון ב-100 מטר.

"אני יכול להבין את השמחה. אולי הוא פירש את זה אחרת, אבל לי זה היה נראה כאילו הוא אומר 'תפוס אותי אם תוכל'. לא עושים דברים כאלה. אבל הוא ילמד. הוא עדיין צעיר".

רוג, כמובן, לא יכול להתעלם מההישגים המדהימים של בולט. "אפשר לשים אותו עכשיו באותה שורה עם אצנים כמו ג'סי אוונס", אמר רוג, "בולט השיג יתרון גדול יותר על יריביו, אבל מצד שני, אואנס גם זכה בקפיצה לרוחק, כך שאי אפשר להשוות ביניהם. אם הוא ימשיך ככה בעתיד, סביר להניח שבולט ישאיר את חותמו על האתלטיקה לפחות כמו אואנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully