וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החותר מיכאל קולגנוב לא עלה לגמר ב-500 מ'

הקיאקיסט הישראלי לא הצליח להעפיל לגמר וסיים את דרכו בבייג'ינג עם מקום רביעי בחצי הגמר. "לא חושב כרגע על פרישה"

הקיאקיסט הישראלי מיכאל קולגנוב סיים הבוקר (חמישי) את דרכו באולימפיאדת בייג'ינג כשלא הצליח להעפיל לגמר במקצה ל-500 מטר. קולגנוב סיים במקום הרביעי בחצי הגמר במקצוע החזק שלו, בו זכה כזכור במדליית הארד לפני שמונה שנים באולימפיאדת סידני, והודח מהמשך התחרויות.

החותר הוותיק מדגניה פתח חזק כהרגלו והוביל את המקצה שלו ב-200 המטרים הראשונים, אבל נחלש בהמשך והגיע רק רביעי עם תוצאה של 1:43.145 דקות. סטפן יאניץ' הקרואטי ניצח במקצה עם 1:41.689 דקות, לפני הנורבגי אריק לארסן עם 1:41.927 דקות, אקוס ורצאי 1:42.155 דקות.

קולגנוב בן ה-34, שנעצר בחצי הגמר גם במרחק הכפול, ל-1000 מטר, נמצא הרחק מכושרו בעבר, אך במשלחת הישראלית בנו על הניסיון הרב שלו שיביא אותו בכל זאת לגמר אחד לפחות, אך בסופו של דבר הוא הסתפק בשני חצאי גמר בלבד.

בסיום היה נשמע הישראלי מעט מאוכזב: "אני די מבואס, חתרתי הכי טוב שיכלתי אבל כנראה שזה לא היה היום שלי. אולי אם הייתי חותר אתמול או מחר היה מצליח לי יותר", אמר קולגנוב. "נחזור לארץ, נעשה את הניתוחים של התחרות ונעבור הלאה. אני לא חושב על פרישה בשלב זה, בטח שלא כמה דקות אחרי התחרות", הוסיף הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully