וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה טובה לאובזילר ולוי במוקדמות ארה"ב

הטניסאים הישראלים החלו את מוקדמות אליפות ארה"ב הפתוחה בניצחונות. במידה שינצחו בשני המשחקים הקרובים, ייכנסו לטורניר הראשי

בזמן שעיני כל העולם נישאות אל בייג'ינג, החלו שלשום בניו יורק מוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס. אמש (רביעי) נכנסו שני הישראלים שמשתתפים בתחרויות המוקדמות, הראל לוי וציפי אובזילר, למעגל התחרויות, ונכנסו בצורה טובה עם ניצחונות.

אובזילר, המדורגת 12 במוקדמות ו-117 בעולם, ניצחה 1:6, 1:6 את ג'ינג ג'ינג לו הסינית המדורגת במקום ה-214 בעולם. בסיבוב הבא תפגוש אובזילר את שייני פרי האמריקאית שניצחה את אנג'ליק קרבר הגרמניה בסיבוב הקודם. במידה שאובזילר תנצח היא צפויה לפגוש את אולגה סבצ'וק בקרב על המקום בטורניר היחידות.

לוי, המדורג 210 בעולם, גבר בסיבוב הראשון על מרסל אילהן הטורקי המדורג 177 בעולם 3:6, 4:6. בסיבוב הבא יפגוש הישראלי את אנדראס בק, המדורג 10 בטורניר ו-122 בעולם, אשר ניצח את בנדיקט דורש הגרמני בסיבוב הקודם. במידה שלוי יגבור על בק הוא צפוי לפגוש את תיירי אסקיונה הצרפתי המדורג 20 בטורניר על קרב בהגרלה הראשית. הטורניר הראשי ייפתח ב-25 באוגוסט, יום לאחר סיום האולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully