וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן, שוויץ דווקא נראית מוכנה

יריבת ישראל במשחק הבכורה של מוקדמות המונדיאל הביסה בביתה 1:4 את קפריסין. יוון ניצחה 0:2 בסלובקיה, מולדובה הובסה בליטא

ב-6 בספטמבר תגיע נבחרת שוויץ לאיצטדיון רמת גן, למשחק נגד נבחרת ישראל, שיפתח את מוקדמות גביע העולם 2010. דרור קשטן ושחקניו הוכיחו שהם עדיין לא מוכנים לעימות החשוב, כשהפסידו 2:0 בפינלנד. השוויצרים, שנבחרתם אירחה והשתתפה ביורו 2008, התכוננו אף הם למשחק בישראל, והערב (רביעי) הם סיימו את משחק הידידות הביתי נגד קפריסין ב-1:4 מרשים.

14,500 הצופים בג'נבה ראו את ולנטין סטוקר נוגח את הראשון כבר בדקה ה-8 וקובע 0:1 שווייצרי, ו-19 דקות אחר כך היה זה הקאן יאקין שהכפיל את יתרון המארחת בעזרת ראשו. קונסטנטינוס מאקרידיס צימק לקפריסאים בדקה ה-35, וקבע את תוצאת המחצית. השווייצרים לא עצרו ובדקה ה-73 אלן נף קבע 1:3, כדחק מקרוב בעזרת חזהו את הכדור החופשי שבעט אלמן אבדי. 8 דקות אחר כך חתם יוהאן פולאנטן את תוצאת המשחק. אין ספק שעבור אוטמאר היצפלד, מאמנה החדש של נבחרת שוויץ, זו הייתה בכורה מוצלחת.

יוון, אלופת אירופה היוצאת, התארחה אצל סלובקיה וניצחה אותה 0:2. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, החלוץ היווני תאופניס גקאס כבש צמד (61, 82) והעניק ניצחון לנבחרתו.

נבחרת מולדובה, אותה תפגוש ישראל ב-10 בסמפטמבר בקישינב, הובסה בליטא 3:0. בדקה ה-23 העלה רוברטאס פוסקוס את הליטאים ל-0:1, ובדקה ה-60 הוא הכפיל את התוצאה והשלים צמד. 3 דקות אחר כך חתם תומאש דנילביצ'יוס את תוצאת המשחק.

יריבה נוספת של ישראל בטורניר המוקדמות, לטביה, הדרימה לרומניה רק כדי לחטוף הפסד מכובד, 1:0. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, היה זה ניקולה דיצ'ה שכבש לזכות הרומנית בדקה ה-51 את השער היחיד במשחק.

הנבחרת החלשה בבית "הישראלי", לוקסמבורג, לא היוותה יריבה למקדוניה, אותה אירחה, והובסה 4:1. החגיגה המקדונית החלה כבר בדקה ה-6 עם שער של גוראן פאנדב. בדקה ה-33 ולאטקו גרוזדאנוסקי הכפיל את יתרון האורחים, ופאנדב השלים צמד רגע לפני השריקה למחצית. אילקו נאומוסקי כבש את הרביעי למקדוניה בדקה ה-49, ולוקסמבורג התנחמה בשער כבוד של ג'ואל קיטנג' בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully