וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לליפי וקאפלו עוד הרבה עבודה

הזעזועים באנגליה ובאיטליה עדיין לא משפיעים: קאפלו סיים ב-2:2 מול צ'כיה, ליפי איכזב עם אותה תוצאה מול אוסטריה. רוסיה-הולנד 1:1

מונדיאל 2010 מתחיל להתקרב ובאירופה יחלו לשחק מעוד שבועיים במוקדמות. בינתיים הנבחרות מתכוננות כמה שיותר לפתיחת המשחקים ומלבד משחקה של ישראל מול פינלנד, נערכו לא מעט משחקים ברחבי היבשת, בהם היו מעורבות גם נבחרות מדרום אמריקה, שמתכוננות להמשך משחקיהן בשלב המוקדמות.

ארגנטינה, למשל, לא הצליחה לקבל השראה מאחותה הצעירה יותר שהעפילה לגמר הטורניר האולימפי. הנבחרת הבוגרת סיימה רק ב-0:0 מול בלארוס. הולנד, שפגשה שוב את רוסיה, מולה התמודדה ברבע גמר היורו האחרון, לא הצליחה לנקום בה וסיימה עימה ב-1:1. טורקיה, הנבחרת המפתיעה של היורו, ניצחה 0:1 את צ'ילה.

שני מאמנים שבוודאי יש להם כאב ראש אחרי הערב הזה הם מרצ'לו ליפי ופאביו קאפלו, שהנבחרות שלהן סיימו ב-2:2 את משחקי האימון. איטליה איכזבה מול אוסטריה ואחרי שפיגרה 2:0 הצליחה לחזור, אנגליה השוותה רק בדקה ה-90 מול צ'כיה.

אנגליה - צ'כיה 2:2

מה נגיד לכם, עד עכשיו אנחנו לא רואים ממש שיפור ביכולת של האנגלים, שמינו את פאביו קאפלו ומאוד רוצים לראות תוצאות מהירות. אז ג'ון טרי מונה לקפטן, אך היכולת על המגרש לא רק של טרי הייתה רחוקה מלהשביע רצון. מילאן בארוש כבש את שער היתרון לצ'כים אחרי 22 דקות וסמוך למחצית נראה היה שאנגליה חוזרת כשווס בראון, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, הישווה. אך ההגנה האנגלית שוב סבלה מריפיון, אותו ניצל מארק ינקולובסקי, שהבקיע בדקה ה-48 שער יתרון נוסף, אלא שג'ו קול דחק מקרוב מתוך ערבובייה ברחבה וחגג כאילו זכה בגביע העולם. גם המאמן שלו לא ממש הסתיר את הרגשות.

איטליה - אוסטריה 2:2

גם האיטלקים קיוו שחילופי המאמנים יעשו את שלהם והביזיון ברבע גמר היורו יארגן להם פתיחה טובה יותר של הקמפיין. למרות שמדובר רק במשחק ידידות, לפחות על פי התוצאה המטרה רחוקה מלהשביע רצון. מרצ'לו ליפי נכנס במקומו של רוברטו דונאדוני ולמרות זאת האיטלקים איכזבו. האוסטרים שלטו מהפתיחה וכבשו פעמיים כשעמנואל פוגאטטץ ומארק ינקו הצעידו את הנבחרת ליתרון 0:2 אחרי 14 דקות. אלא ששער עצמי של סטרנזל האוסטרי (45) ושער נוסף של אלברטו ג'ילארדינו (66) השאירו את האיטלקים עם משהו מהמשחק, אבל מעבר לזה עם הרבה נקודות למחשבה.

רוסיה - הולנד 1:1

אחרי הדיכאון מהיורו האחרון כשעפו ברבע הגמר מול רוסיה, ההולנדים ניסו להשיג הפעם ניצחון, שלפחות מבחינה מוראלית אמור היה לעודד אותם. בדקה ה-24 נראה היה שהם בדרך הנכונה כשרובין ואן פרסי בעט מ-25 מטר פצצה שלא השאירה סיכוי לאיגור אקינפייב, השוער הרוסי. למרות שהולנד המשיכה לשלוט במשחק, שנערך באיצטדיונה של לוקומוטיב, 12 דקות לסיום רוסיה זכתה בפנדל, אותו ניצל קונסטנטין ז'יריאנוב כדי להשוות.

דנמרק - ספרד 3:0

אלופי אירופה, עושה רושם, לא ממש מתרגשים מחילופי המאמנים אחרי היורו האחרון. ויסנטה דל בוסקה החליף את לואיס אראגונס, אך המכונה הספרדית ממשיכה לירות ולפחות על פי משחק האימון נראה שהם מוכנים להמשיך להפציץ. את ההוכחות לכך נתנו צ'אבי אלונסו שכבש פעמיים (50, 90) וצ'אבי (73). הדנים, לעומת זאת, בלטו באומללותם. לפני המשחק התקיימה דקת דומייה אחרי שמטוס התרסק בשמי מדריד והביא ל-145 הרוגים.

אוקראינה - פולין 0:1

לשוער הפולני, לוקאש פביאנסקי, הייתה הרבה מאוד עבודה מול האוקראינים שאיימו בלי סוף וסמוך לסיום המחצית שער של קונסטנטין קרבצ'נקו בנגיחה איפשר את הניצחון, שמצטרף לניצחון במשחק הידידות על שבדיה לפני חודשיים.

בלארוס - ארגנטינה 0:0

בלארוס, שמתכוננת לתחילת משחקי המוקדמות, הצליחה לכפות תיקו על הנבחרת, ששיחקה ללא ליאו מסי וחואן רילקמה, שמשחקים עם הנבחרת הצעירה. למרות זאת, לואיס גונזאלס, אסטבן קמביאסו וקרלוס טבס שיחקו בארגנטינה, אך לא הצליחו לכבוש. שחקנה של ניוקאסל, פבריסיו קולוצ'יני היה אחראי להזדמנות הטובה ביותר במשחק, אך הבעיטה שלו מקצה הרחבה פגע בקורה ממש לפני ההפסקה.

טורקיה - צ'ילה 0:1

אחרי שהדהימה את כל אירופה עם יכולת משובחת ותוצאות מצוינות שהספיקו לה לחצי הגמר, טורקיה הציגה כדורגל מצוין גם מול צ'ילה אחרי שער על חליל אלטינטופ, שבעט מקרוב, רבע שעה לסיום. צ'ילה, שמתכוננת למשחק מוקדמות המונדיאל מול ברזיל בחודש הבא, הייתה הרבה פחות טובה ותקווה לאיים במשהו על ברזיל השבורה גם כך.

גרמניה - בלגיה 0:2

הגרמנים ניצלו את המפגש לניסוי כלים בהרכב, ויצאו מרוצים מן הסתם גם מהתוצאה. הקפטן בסטיאן שווינשטייגר כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-59, לאחר שהחלוץ מריו גומז הוכשל ברחבה. כעבור 10 דקות נקבעה תוצאת המשחק כשמרקו מרין בעט לפינה הרחוקה, לאחר חילופי מסירות עם פיליפ להאם.

שבדיה - צרפת 3:2

ניצחון יוקרתי לטריקולור בגוטנבורג. הנריק לארסן הוותיק כבש לשבדים בבעיטת יעף מרשימה בדקה החמישית וקבע 0:1. 13 דקות אחר כך השווה קארים בנזמה לצרפתים. בדקה ה-61 צרפת עלתה ל-1:2 משער של סידני גובו, שהשלים צמד בדקה ה-77. פנדל מוצלח של קים קאלסטרום בדקה ה-85 צימק עבור המארחים את התוצאה ל-3:2.

משחקים נוספים: נורבגיה - אירלנד 1:1, הונגריה - מונטנגרו 3:3, אסטוניה - מלטה 1:2, פראגוואי - ערב הסעודית 1:1, טוניסיה - אנגולה 1:1, בוסניה - בולגריה 2:1, סלובקיה - יוון 2:0, אלבניה - ליכטנשטיין 0:2, סלובניה - קרואטיה 3:2, סקוטלנד - צפון אירלנד 0:0, ווילס - גאורגיה 2:1. עוד הערב: פורטוגל - איי פארו, איסלנד - אזרבייג'אן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully