וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן אוטר חתם בקרית טבעון

20.8.2008 / 18:40

הפורוורד הג'מייקני יחבור לתומר שטיינהאור ואורן בן חמו בעולה החדשה לליגה הלאומית. אליצור כוכב יאיר החתימה את סטייסי מורייני מהוד השרון

הפועל קרית טבעון, העולה החדשה לליגה לאומית החתימה היום (רביעי) את אדריאן אוטר (24, 2.01), יליד ג'מייקה ששיחק בעונה שעברה במדי ליאבום מהליגה הפורטוגלית הראשונה. אוטר צפוי להיות אחד הסקוררים המובילים בליגה הלאומית בעונה הבאה, אחרי שעשה זאת בכל קבוצה אחרת ששיחק בה עד היום. אחרי שסיים את מכללה הופסטרה ב-2006, עבר לגמונדן האוסטרית, אותה מאמן בוב גונן הישראלי. את העונה האחרונה פתח בסנט ולייר הצרפתית ובחודש מרץ חתם בליאבום הפורטוגלית בה רשם 19.8 נקודות ו-11.8 ריבאונדים למשחק.

בקרית טבעון בונים העונה את אחת הקבוצות הסימפטיות ואולי אחת המפתיעות בליגה השנייה. לצידו של אוטר ישחק שחקן נבחרת ישראל לשעבר תומר שטיינהאור, וגם אורן בן חמו שעלה בעונות האחרונות 4 פעמים לליגת העל. כמו כן ישחקו בקרית טבעון יגאל ניר, אור סלע ומתן סונגו.

קבוצה נוספת שעשתה בימים האחרונים החתמה של שחקן אמריקאי היא העולה השנייה אליצור כוכב יאיר. הקבוצה החתימה את שחקנה של מכבי הוד השרון בעונה שעברה סטייסי מוריניי (25, 1.96). מוריניי הגיע להוד השרון בעונת 2006/7 ואת העונה האחרונה סיים עם 22.3 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. לצידו של מוריניי החתימה כוכב יאיר את גלעד הירש, פעם הבטחה גדולה במכבי תל אביב, ואת ינעם אירם הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully