וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקיץ' פוטר מנבחרת סרביה

המאמן, שלא הצליח גם בנבחרת הבוגרת וגם בנבחרת האולימפית בבייג'ינג 2008, יוחלף על ידי ראדומיר אנטיץ', מאמן ריאל וברצלונה בעבר

מירוסלב ג'וקיץ', מאמן נבחרת סרביה, פוטר היום (רביעי) מאימון הנבחרת הבוגרת והאולימפית והוא יוחלף על ידי המאמן לשעבר של ברצלונה וריאל מדריד, ראדומיר אנטיץ', כך הודיעה הערב ההתאחדות הסרבית. "החוזה של ג'וקיץ' בוטל היום ואנחנו ממנים במקומו את ראדומיר אנטיץ' כמאמן הלאומי לתקופה של שנתיים", כך נמסר באופן רישמי מהנהלת ההתאחדות הסרבית. החוזה של אנטיץ' יוארך באופן אוטומטי במידה ויצליחו הסרבים להעפיל אל מונדיאל 2010. "אנחנו מאוד אופטימיים בהקשר לזה", הוסיף דובר ההתאחדות.

אנטיץ' אימן בברנבאו בשנת 1992 ואף זכה באליפות וגביע עם אתלטיקו מדריד ב-1996, אולם מאז שנת 2004 לא אימן הוותיק. הסרבים יתחילו את קמפיין המוקדמות שלהם, כמו נבחרת ישראל, בספטמבר, במשחק ביתי מול איי פארו. לאחר מכן יתארחו הסרבים למשחק קשה מאוד בצרפת. ג'וקיץ' מונה כמאמן הנבחרת בינואר האחרון ולא ניצח באף אחד משמונת המשחקים בהם אימן את הנבחרת. כמו כן, היה אחראי ג'וקיץ' על הקמפיין הלא מוצלח של הנבחרת הסרבית האולימפית בבייג'ינג, בו הודחו הסרבים כבר בשלב המוקדם אחרי הפסדים לארגנטינה וחוף השנהב ותיקו עם אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully