וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה פתחה את עידן איוניר עם ניצחון

20.8.2008 / 21:11

נבחרת ישראל גברה 0:1 במשחק אימון על בלארוס, שסיימה עם 9 שחקנים, בזכות שער של רפאלוב בדקה ה-20. איוניר: "יכולנו לכבוש יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

יכולת לא גדולה, אבל יש ניצחון

הנבחרת הצעירה של ישראל גברה הערב (רביעי) בוינטר 0:1 על בלארוס במשחק הכנה להמשך משחקי מוקדמות אליפות אירופה ובהופעת הבכורה של מוטי איוניר כמאמן הנבחרת. את השער היחיד במשחק כבש ליאור רפאלוב בדקה ה-20.

בדקה הזו רפאלוב קיבל כדור במרכז הרחבה מתומר חמד, חלף על פני בלם ומול השער הקפיץ בנגיעה קלה פנימה. במחצית הראשונה הנבחרת שלטה במרכז השדה אך לא הצליחה להגדיל את היתרון.

במהלך המחצית השנייה, דווקא כשלבלארוסים הורחקו שני שחקנים (אחד נוסף הורחק מהספסל אחרי שזרק מספר מילים לקוון), הנבחרת לא הצליחה להגדיל את היתרון. אחת ההזדמנויות הבולטות הייתה של תמיר כחלון המחליף, שבדקה ה-74 חלף על פני שחקן הגנה בלארוסי ומ-18 מטר הניף את הרגל והפציץ את הקורה. מוטי איוניר ציין בסיום המשחק את שיתוף הפעולה בין גיא אסולין, שהיה לא רע, לבין רפאלוב.

הרכב הנבחרת: אוהד לויטה, עומרי קנדה, ליאור ז'אן, אושרי רואש, רחמים צ'וקול, שירן ייני, אביחי ידין, גיא אסולין, ליאור רפאלוב, יובל אבידור, תומר חמד.

אסולין: "להנהיג? אני בסך הכל בן 17"

בסיום אמר מוטי איוניר: "תמיד טוב לנצח, גם אם זה כשמנצחים רק 0:1 במשחק שבו יכולנו לכבוש יותר. המחצית הראשונה הייתה קשה יותר מבחינתנו ודווקא אז שיחקנו טוב יותר מהמחצית השנייה, כששחקנים שלהם הורחקו. במקום לכבוש את השני והשלישי המשחק לצערי דעך ולא שיחקנו טוב". איוניר התייחס גם למשחק הפרוע של הבלארוסים, שהרבו להתווכח עם השופט, ואמר: "הם צריכים לשחק את השחקנים שלהם וחבל שמשחק אימון נגרר למצב כזה".

המאמן התייחס גם ליכולת שהציגו שחקניו ואמר: "היו כאן מספר שחקנים שמאוד איכזבו אותי ביכולת שלהם והם יצטרכו להוכיח לי בשבועיים שנותרו עד המשחקים מול לוקסמבורג וגרמניה שמקומם כאן איתנו בסגל. מצד שני היו גם שחקנים שפחות ציפיתי מהם ודווקא הם הפתיעו לטובה. אני לוקח בחשבון שיהיו בסגל עוד שחקן או שניים שיגיעו מהבוגרת ואני מניח שגם טוטו תמוז ועומר דמארי יהיו איתנו ושגם שי מימון יזומן לקראת המשחקים הרשמיים. נצטרך להיות יותר מחוברים ולהניע כדור בצורה מהירה יותר".

ליאור ג'אן, ששימש כקפטן הנבחרת, לא התרגש מהסרט שנשא על ידו ואמר בסיום המשחק: "אני קודם כל רוצה להודות למוטי על כך שהוא האמין בי ונתן לי את סרט הקפטן. זו הרגשה נפלאה ואני בהחלט חושב שאני ראוי להיות הקפטן. יש לי את תכונות ההנהגה והאחריות שצריך בשביל זה ואני לא מתבייש בכך. זה קמפיין שלישי שלי בנבחרת הזו ולא הופתעתי מכך שמוטי מינה אותי לקפטן, אני חושב שראינו היום שילוב טוב בין הצעירים יותר לותיקים במיוחד במחצית הראשונה. אני מאמין שכאשר נגיע למשחקים הרשמיים מול לוקסמבורג וגרמניה, זאת תהיה רמה אחרת וכל שחקן יתעלה על עצמו בהתאם. אני בהחלט חושב שנוכל לקחת 6 נקודות במשחקים האלה".

גיא אסולין הצעיר, היה צנוע כדרכו והודה בסיום לחבריו ולצוות המקצועי בנבחרת: "קודם כל רוצה להגיד תודה על שנתנו לי את ההזדמנות לשחק בנבחרת ולהוכיח את עצמי. זו רק ההתחלה וזה היה בסדר, אני עדיין לא מכיר את כולם. אני כאן כדי לנסות ולעזור במה שאוכל ואני מקווה שבסופו של דבר ננצח גם את לוקסמבורג וגם את גרמניה".

אסולין נשאל האם הוא לחוץ מהציפיות ממנו והאם הוא יוכל להנהיג את הנבחרת וענה: "להנהיג ? אני בסך הכל בן 17 אבל ברור שיש ציפיות ואנסה לעשות כל שביכולתי כדי למלא את חלקי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully