וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצת היום

אחרי שיריביו ליו שיאנג וטרנס טראמל פרשו, לדיירון רובלס נותר להביס רק את הזמן בגמר 110 משוכות (ה', 16:40), ולשבור את השיא אותו קבע בעצמו

מסלול האתלטיקה באיצטדיון קן הציפור לוהט. יוסאין בולט דאג בימים האחרונים לחמם אותו, וסיפק השראה לאתלטים ג'מייקנים אחרים. יום חמישי צפוי להיות עמוס אף הוא מבחינת האצנים. אנו נחזה במוקדמות ריצת השליחים 4X100 לגברים, ונעצור נשימה בריצת הגמר ל-400 מטרים לגברים, שם האמריקאים ג'רמי וורינר ודייויד נוויל ינסו להתקרב לשיאו של מייקל ג'ונסון (43.18 שניות).

הג'מייקניות ורוניקה קמפבל-בראון, קארון סטיוארט ושרון סימפסון תעבודנה קשה כדי לדחוק את רגלי אליסון פליקס האמריקאית מהפודיום, בגמר ריצת 200 מטרים לנשים, עוד תחרות מענגת ומסקרנת שמבטיחה דרמה גדולה.

אבל עם כל הכבוד לאמריקאים ולג'מייקנים, אנו נחכה לאיש אחד, ממשוקף, קר רוח, שקט ומאופק, זהו הקובני דיירון רובלס. ב-12 ביוני השנה, קבע רובלס שיא עולם בריצה היוקרתית, 110 משוכות, עם 12.87 שניות. רובלס מזכיר את בולט במבנהו הפיסי (1.91 מ'), ובגילו (הוא בן 21, הג'מייקני חוגג ביום חמישי 22), וגם הוא צלח את המוקדמות באופן אלגנטי וקליל. זו האולימפיאדה הראשונה של רובלס, והוא יחסית חסר ניסיון, אבל כישרונו העצום ויכולתו האדירה מחדשים בנו את הרעב לדרמה נוספת על המסלול. אחרי שהגיבור הלאומי הסיני ליו שיאנג והאמריקאי טרנס טראמל פרשו במוקדמות, לרובלס יש יריב אחד בלבד: הזמן. בהעדרם, הוא צפוי לקחת את הזהב בקלילות, אבל אנחנו רוצים יותר. כשרובלס ייטיב את משקפיו על המסלול בשעה 16:40 שעון ישראל, אנחנו נקווה לחזות בשיא עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully