וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולגריה וגרשון גברו על הונגריה

20.8.2008 / 19:50

במשחק הראשון במוקדמות אליפות אירופה, ניצח המאמן הישראלי עם נבחרתו 71:89 את הונגריה. ג'אבר בלט עם 23 נקודות

נבחרת בולגריה בכדורסל, אותה מאמן פיני גרשון, פתחה הערב (רביעי) את הופעותיה במסגרת בית א' של מוקדמות אליפות אירופה 2009 עם ניצחון 71:89 על נבחרת הונגריה. הבולגרים מקווים להפתיע את נבחרת סרביה או איטליה ולהעפיל באחד משני המקומות הראשונים בבית. במשחק שיערך יותר מאוחר יארחו האיטלקים את הסרבים. במידה ובולגריה תסיים במקום השלישי או הרביעי בבית היא תעפיל למשחקי ההזדמנות האחרונה ובמידה ותסיים במקום החמישי תרד למשחקי המבחן לירידה לדרג ב'.

הבולגרים נעזרו ברבע ראשון טוב מאוד עם 9 נקודות של וידנוב ועלו ליתרון 16:24 בסוף הרבע. ההונגרים ניסו לחזור במהלך הרבע השני אך ג'אבר הבולגרי דאג לשמור על מרווח נשימה עד המחצית ויתרון 40:47 לבולגריה. ההונגרים החזירו מלחמה בתחילת המחצית השנייה והשוו ל-55:55, 3 וחצי דקות לסוף הרבע. ג'אבר ווידנוב העבירו הילוך והובילו את בולגריה ליתרון 64:68 בסוף הרבע השלישי. ריצה בולגרית של 0:11, ב-6 הדקות הראשונות של הרבע האחרון גמרה את המשחק ושלחה את הקבוצות להלחם על ההפרש. בסיום 71:89 לבולגריה.

הרכז איברהים ג'אבר עם 23 נקודות היה המוציא לפועל העיקרי של הנבחרת הבולגרית כשלצידו בולטים הסנטר דייאן איבנוב והפורוורד פיליפ וידנוב עם 15 נקודות כל אחד. יורדאן בוזוב, אקס גליל עליון תרם 2 נקודות. ארנו סיטקו היה הקלע הבולט של ההנוגרים עם 15 נקודות. ביום שבת תתארח הונגריה בפינלנד שנחה הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully