וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירון רובלס כבר מוכן לגמר

האצן הקובאני סיים את חצי הגמר ראשון ב-110 משוכות, 25 מאיות אחרי שיא העולם ששייך לו. שיא אולימפי למיאנקובה ביידוי פטיש לנשים

דיירון רובלס הקובאני נראה בדרך הנכונה אל מדליית הזהב. אם לא יהיו הפתעות יוצאות דופן, הקובאני, שמחזיק בשיא העולם ב-110 משוכות, ייקח את הזהב, אחרי שאת חצי הגמר הוא סיים עם הזמן הטוב ביותר: 13.12 שניות.

בלי ליו שיאנג שכידוע פרש בגלל פציעה, רובלס אמור לדלג אל הזהב. היום הוא היה צמוד ליריבים שלו, אך לא בהרבה. רובלס, שסיים 25 מאיות השנייה רחוק יותר משיאו האישי, סיים לפני דיוויד פיין האמריקאי שסיים אחריו עם זמן של 13.21 שניות ועשוי אולי לאיים עליו בגמר. את המקצה המקביל סיים ראשון דיוויד אוליבר האמריקאי, שעצר את השעון על 13.21 שניות.

לאחר הריצה אמר רובלס: "אני רגוע מאוד. אני אזכה בזהב", אמר לעיתונאים. יריבו, פיין, אמר: "זו לא הייתה אחת מהריצות הטובות ביותר שלי".

האצניות הג'מייקניות מקבלות השראה מבולט

ובינתיים מי שמקבלת מעט השראה מיוסאין בולט היא ורוניקה קמפבל-בראון מג'מייקה, שעלתה לגמר ה-200 מטר לנשים אחרי שסיימה עם זמן של 22.19 את ריצת חצי הגמר.

אלא שהיא לא הג'מייקנית היחידה שתעלה מחר לגמר. ממש עשר מאיות אחריה סיימה קרון סיוארט את המירוץ והשתיים התחבקו יחד, מחר הן כבר בוודאי ייראו אחרת. גם מונה לי האמריקאית עלה עם זמן של 22.29 שניות. את המקצה השני סיימה ראשונה אליסון פליקס האמריקאית עם 22.33 שניות ובכל מקרה יעלו מחר לגמר שלוש ג'מייקניות כשגם שרון סימפסון השתחלה אליו עם 22.50.

ביידוי פטיש לנשים רשמה אקסנה מיאנקובה הבלארוסית שיא אולימפי חדש, כשבהטלה החמישית שלה היא הגיעה ל-76.34 מטר ומחקה את שיאה של אולגה קוזנקובה מלפני ארבע שנים באתונה. ייספי מורנו סיימה עם מדליית הכסף כשבניסיון השישי שלה היא הגיעה ל-75.20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully