וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לפינלנד 2:0 במשחק ידידות

קשטן רצה לנצח את פינלנד בכדי להגיע בראש שקט למשחק מול שוויץ, אבל יוהנסון (41, 89) שלח אותו לישראל עם הפסד 2:0 וכאב ראש

אם נצטרך להשליך מהמשחק היום (רביעי) של נבחרת ישראל מול נבחרת פינלנד, על כל קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, אז כנראה שאנחנו, כרגיל, בבעיה. הנבחרת של דרור קשטן לא הרשימה במשחק בטמפרה ונדמה כי המשחק מול שוויץ בחודש הבא לא הולך להיות טיול, כמו שרבים מאוהדי הכדורגל הישראלי מקווים. בתום 90 דקות של משחק ידידות, הפסידה ישראל 2:0 לפינלנד, והוכיחה שיש עוד הרבה ליקויים שעליה לתקן.

במחצית הראשונה הפינים שלטו ללא עוררין במשחק והגיעו למספר הזדמנויות מצוינות מול השער של דודו אוואט. ההגנה הישראלית נראתה מבולבלת וכמעט כל ההתקפות של הנבחרת המארחת החלו באגפים הישראלים, שהיו פרוצים לחלוטין. בדקה ה-41 עלו הפינים ליתרון משער של ג'ונתן יוהנסון, שהתרומם היטב לכדור גובה ונגח פנימה. 0:1 לפינלנד במחצית. בהפסקת המשחק החליף קשטן את רוברטו קולאוטי, שלא הרשים, והכניס במקומו את בן סהר, שהיה מסוכן וחד יותר. בנוסף הכניס קשטן את מאור בוגזלו במקומו של ברוכיאן, שאכזב אף הוא במחצית הראשונה. החילופים עשו את השינוי המיוחל והנבחרת נראתה טוב יותר מאשר במחצית הראשונה, שלטה במשחק והגיעה ליותר הזדמנויות, אך לא הצליחה לאזן את התוצאה.

הסיפור המרגש של המשחק התרחש דווקא בשורות הנבחרת הפינית, כשבדקה ה-73 נכנס השחקן הוותיק (37) יארי ליטמנן, לקול תרועות הקהל הביתי, שנדמה כי הגיע למשחק בדיוק בשביל הרגע הזה. בסופו של דבר לא הצליחו השחקנים הישראלים להבקיע את השער הפיני ודווקא יוהנסון ניצל בדקה ה-88 שאננות ברחבה הישראלית וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לפינלנד, תוך שהוא משלים צמד. הנבחרת הישראלית ידועה במומחיותה במשחקי הידידות ובכישלונותיה במשחקים החשובים באמת, ויכול להיות כי דווקא ההפסד היום מביא עמו בשורות מרעננות לקראת מוקדמות המונדיאל.

מהלך המשחק

דקה 3: משחק צירופים נהדר של שחקני נבחרת פינלנד, הסתיים בכדור שנקלט בידיו של דודו אוואט, שקרא את המהלך היטב ומנע הזדמנות מסוכנת לפינים.

דקה 14: התקפה פינית הסתיימה בהרמת כדור לרחבה, שננגח ונהדף לקרן. בעיטת הקרן הייתה מצוינת והסתיימה גם היא בנגיחה שנעצרה על קו השער על ידי אבירם ברוכיאן.

דקה 15: עוד התקפה מסוכנת של הפינים סיכנה את שערה של נבחרת ישראל, אבל הכדור פגע רק ברשת החיצונית.

דקה 27: הפינים המשיכו בשליטה המוחלטת שלהם במשחק, במיוחד באגפים, והפעם כדור שהורם לרחבה מצד שמאל, ננגח אל עבר דודו אוואט שהדף בקלות.

דקה 41: גול! עוד התקפה מצוינת ומהירה של שחקני נבחרת פינלנד, הסתיימה בהגבה מצוינת אל ראשו של ג'ונתן יוהנסון, שנגח חזק פנימה. 0:1 לפינלנד.

דקה 46: התקפה מסוכנת ראשונה של נבחרת ישראל. כדור שטוח נבעט לתוך הרחבה הפינית, יוסי בניון הסיט אותו לכיוונו של בן סהר, שלא הספיק להגיע היטב לכדור ובעט אותו החוצה.

דקה 54: בעיטה חופשית לזכות נבחרת ישראל בוזבזה בהרמה סתמית לרחבה, שלא הקשתה על השוער.

דקה 57: יוסי בניון היתל בשחקני פינלנד בתוך הרחבה אף והגיע לעמדת בעיטה נוחה מול השוער, אולם הבעיטה היתה חלשה ונעצרה על הקו על ידי שחקן מקומי. תמיר כהן השתלט על הריבאונד אבל גם הבעיטה שלו נעצרה על ידי שחקן פיני.

דקה 60: שחקן פיני גלש לכדור כשרק דווידוביץ' מפריד בינו לבין ה-0:2, אבל הגלישה היתה מהירה מידי ודווידוביץ' עצר.

דקה 63: פריצה אדירה מהאגף של בן סהר, הסתיימה בבעיטה חלשה שנהדפה לקרן על ידי השוער הפיני.

דקה 74: בן דיין פרץ מצויין בשמאל והעביר כדור מצויין לבן סהר, שהיה פנוי לחלוטין מול השוער, אבל לא הצליח להבקיע. ברדה השתלט על הריבאונד וניסה לאזן את התוצאה במספרת קשה שהלכה החוצה.

דקה 88: גול! בעיטה חופשית של הנבחרת הפינית עלתה היטב לרחבה ותרדמה של דווידוביץ' איפשרה לג'ונתן יוהנסון לכבוש את השני שלו במשחק. 0:2 לפינלנד בסיום.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוויוביץ'); שמואל קוזוקין, אבי סטרול, טל בן חיים (דקל קינן), דדי בן דיין; גל אלברמן, תמיר כהן, יוסי בניון (עומר גולן), אבירם ברוכיאן (מאור בוזגלו); אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי (בן סהר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully