וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין ניצחה בקרית שמונה

שחקניו של פרדי דוד לא הרשימו, אבל גול של יניב לוזון (39) הספיק להם על מנת לגבור 0:1 על שחקניו האנמיים של מישל דיין

עירוני קריית שמונה אירחה הערב (רביעי) את בני סכנין במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, כאשר עבור הקבוצה הצפונית של מישל דיין, מדובר היה במשחק הכנה לקראת המשחק החשוב מול ליטקס לובאץ' הבולגרית, שייערך בשבוע הבא באצטדיון העירוני בקריית שמונה. כזכור, במשחק הראשון בבולגריה, שחקניו של דיין שיחקו מצוין והעבירו את ההכרעה לישראל עם 0:0 בסיום. כמו כן, לא שיחקו היום בקריית שמונה שלושת המוזמנים לנבחרת הצעירה של ישראל: השוער דני עמוס והחלוצים עומר פרץ ויובל אבידור, שלקחו חלק במשחק האימון נגד בלארוס.

בבני סכנין שוב עלו לשחק כדורגל כשברקע עדיין מהדהדת הפרשייה הלא נעימה של החשד לגניבת הבשמים מהדיוטי פרי. היום הוגשו כתבי אישום לבית משפט השלום בראשון לציון כנגד שלושה משחקני הקבוצה ונדמה כי הפרשייה הזו תלווה את עולם הכדורגל הישראלי עוד הרבה זמן.

בהתאם למשחק בין שתי קבוצות שהראש שלהן לא היה במגרש, לא ראינו יותר מדי. טוב, חוץ מקצת משחק אלים, כדורגל איטי, משעמם, שלא מלמד יותר מדי על מה שמצפה לקרית שמונה בגביע אופ"א או איך תתמודד סכנין עם פרשת הבשמים. בדקה ה-39 יניב לוזון כבש וסידר לסכנין ניצחון חוץ - אבל כשברקע יוסאין בולט שובר שיא עולם ב-200 מטר, אין פלא שהמשחק הזה לא אמר שום דבר ולא עניין את מעט הצופים שבאו אליו.

מהלך המשחק

דקה 39: גול! התקפה מצוינת של בני סכנין הסתיימה בבעיטה חזקה ומצויינת של יניב לוזון אל עבר שערו של יוסי בצלאל, שלא יכול היה לעצור את הכדור שטס לרשת. 0:1 בני סכנין.

דקה 79: גיא צרפתי מקבל כרטיס אדום לאחר שפגע בלא כדור במוסא שעאבן מבני סכנין.

הרכב הפועל קריית שמונה: יוסי בצלאל; ברק בכר, יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום (יובל שבתאי, 46); עבאס סואן, בני בן זקן (אוהד אלגרבלי/49), גיא צרפתי (סכנין), חאיר סספדס; מייקון דוסנטוס קוריירה ואגודה קאובינה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן; איתן עזריה, יאיא פטי, טל חן, באסם גנאים (חיים בנון/33); חאלד חלאילה, יניב לוזון (קוואקו אסיין/64), מזואה אנסובמו, חמד גנאים (מוסא שעאבן); אושרי גיטא (דריוס אדם, 46), דארקו דרינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully