וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב דרסה את אוסטרליה

נבחרת ארצות הברית לא עוצרת. הפעם זה נגמר ב-85:116 על אוסטרליה הסימפטית, והאמריקאים יפגשו בחצי הגמר את המנצחת בין ארגנטינה

מערכת וואלה!

לאחר ששתי העולות הראשונות לחצי גמר טורניר הכדורסל האולימפי כבר נקבעו היום (רביעי), רצתה נבחרת ארצות הברית לשחזר את ההישגים של ליטא וספרד, ולהעפיל גם היא לארבע הנבחרות האחרונות. על הנייר, זו לא היתה אמורה להיות משימה קשה במיוחד, כשהאמריקאים, שכבר הביסו במהלך הטורניר את יוון וספרד, פגשו את נבחרת אוסטרליה, ולמרות שמייק ששבסקי הזהיר לכל אורך היומיים האחרונים כנגד שאננות, על הנייר היה אמור להיות זה טיול בפארק. ובסופו של דבר, כך זה גם היה.

האוסטרלים, שהביסו במשחק האחרון של שלב הבתים את ליטא ב-31 הפרש, הגיעו נחושים ואנרגטיים, והצליחו להישאר צמוד בכל הרבע הראשון, הודות ליכולת מצוינת של כריס אנטסי, ה-MVP של הליגה המקומית. מנגד, היה זה דווייט האוורד הבלתי עציר, עם שמונה נקודות שהורידו את ארצות הברית ביתרון 24:25 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני נכנס כרמלו אנתוני לעניינים, וביחד חברו משכבר, לברון ג'יימס, הריצו השניים את האמריקאים לפער משמעותי ראשון במשחק. אוסטרליה התקשתה למצוא גו-טו-גאי, ושלשה נפלאה של דרון וויליאמס בשניה האחרונה של המחצית הורידה את הנבחרות לחדרי ההלבשה בתוצאה 43:55 לפייבוריטים מארצות הברית.

את הרבע השלישי פתחו האמריקאים בסערה, כששתי שלשות רצופות של כרמלו אנתוני וקובי בריאנט הריצו אותם ליתרון בן 23 נקודות. בריאנט המשיך לשלוט לחלוטין במשחק, והאוסטרלים עברו לזריקות ייאוש מהשלוש, מה שרק הוביל לסלים קלים נוספים של האמריקאים, בדרך ל-30 הפרש לקראת סיום הרבע.

עשר הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד, כשבתחילת הרבע בריאנט ממשיך את היכולת המצוינת שלו, וביחד עם דקות טובות של פרינס ובוש האמריקאים הפכו את הרבע כולו לגארבג' טיים אחד גדול. זה נגמר ב-85:116.

קובי בריאנט הוביל את המנצחים עם 25 נקודות ב-26 דקות, כשלברון ג'יימס מצטרף אליו עם 16 (9 ריבאונדים, 4 חטיפות), וכרמלו אנתוני עם 15. מהצד השני, 20 נקודות של פטריק מילס הסימפטי לא הספיקו לאוסטרלים, שהיו בפיגור 57:28 בגזרת הריבאונדים.

ארצות הברית ממשיכה להרשים ומעפילה לחצי הגמר, שם תפגוש את ארגנטינה. נהוג להגיד שבחצי הגמר זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי, מה שגם ששתי הנבחרות הנ"ל טובות בהרבה מהאוסטרלים, אך עם היכולת שמציגים שחקניו של מייק ששבסקי, קשה לצפות להפתעה. נבחרת אוסטרליה, מצידה, מסיימת טורניר לא רע בכלל ברבע הגמר. אף אחד לא ציפה מהאוסטרלים ליותר, וניתן לשער שתבוסה בת 31 הפרש לארצות הברית לא תהיה דבר להתבייש בו באליפות הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully