וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדים החדשים של מכבי ת"א נחשפו בפורום אוהדים

20.8.2008 / 14:39

פורום של ארגון האוהדים השחקן ה-12 צילם את המדים שהנהלת הקבוצה ניסתה להסתיר. עדיין לא נמצא ספונסר, בהנהלה מסרבים להתרגש

פורום האתר "השחקן ה-12", אחד מארגוני האוהדים של מכבי תל אביב, חשף הבוקר (רביעי) לראשונה את תמונת המדים החדשים של הקבוצה לעונת 2008-2009. בהנהלת המועדון ניסו לשמור בסוד על חולצת המשבצות החדשה, אולם כמה אוהדים הצליחו לצלם את החולצה במחסני חברת דיאדורה ופרסמו אותה בפורום האתר.

כפי שניתן לראות בתמונה, עשרה ימים לפתיחת העונה ולמכבי תל אביב עדיין חסר ספונסר ראשי. בשלב זה לא חתם אף גורם עסקי גדול במשק על חוזה אימוץ עם הקבוצה לעונה הקרובה.
"מדובר במדיניות של בעל הבית של המועדון, שקבע סכומי מינימום לנושא הספונסר ואינו מוכן להתפשר על סכומים נמוכים יותר", התייחס לסוגיה גורם בכיר בהנהלת המועדון, "יש יותר מגוף אחד שהציע את עצמו להיות ספונסר, קיימים בשלב זה משאים ומתנים עם שלושה-ארבעה גופים מובילים במשק הישראלי ואני מניח שבסופו של דבר הנושא ייסגר לשביעות רצון כולם", הוסיף הגורם הבכיר.

הצהובים ימשיכו הערב בהכנותיהם לקראת משחק גביע הטוטו מול הכח עמידר רמת גן, שייערך ביום ראשון בוינטר. מהאימון הערב ייעדרו שחקני הנבחרת הבוגרת יובל שפונגין ומאור בוזגלו וכן שירן ייני וליאור ז'אן, שישחקו במדי הנבחרת הצעירה מול בלארוס. הבלם איגור טומאסיץ' נמצא במחנה האימון של נבחרת בולגריה וישוב לישראל ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully