וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף שעשה ונגר למנצ'סטר סיטי

המגן הצרפתי מיקאל סילבסטרה עבר בדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי, כשקיבל טלפון ממנג'ר ארסנל ומיהר לנטוש כדי להיפגש עימו

כנראה שכוחו הגדול של ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, עדיין עומד לו, בייחוד עם צרפתים. עיתון ה'סאן' מדווח היום (רביעי) כי מנג'ר התותחנים ממש חטף את מיקאל סילבסטרה מידיה של מנצ'סטר סיטי כדי להנחיתו באיצטדיון האמירויות.

מגנה בן ה-31 של מנצ'סטר יונייטד כבר היה במהלך הבדיקות הרפואיות של הסיטיזנס, כשקיבל טלפון מוונגר, בו הודיע לו שהוא מעוניין בו. הצרפתי נטש את החדר, עלה על ה-M1, הכביש המהיר, כדי להיפגש ולהתדיין עם ונגר.

"ונגר חיפש מחליף מנוסה לגאל קלישי והוא מכיר טוב את סילבסטרה", אמר מקור המקורב לוונגר. "הוא עקב אחרי הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת צרפת. כמו כן העובדה שהוא צרפתי תרמה לעניין".

סילבסטרה, שהצטרף לשדים האדומים מאינטר לפני תשע שנים ב-1999 תמורת 4 מיליון ליש"ט, ערך רק שש הופעות במדי היונייטד בעונה שעברה. לאור זאת הובטח לו כי הוא יוצב ברשימת ההעברות של הקבוצה כשחקן חופשי. סיטי הצליחה לגנוב את סילבסטרה לפורטסמות, ולאחר מכן היא חוותה על בשרה את מה שהיא עשתה. זה בטח לא נעים למנג'ר החדש שלה מארק יוז.

באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד נכתב בתגובה כי בניגוד לכתוב ב"סאן", "סילבסטרה לא הועבר בהעברה חופשית, ונותרה לו עוד שנה בחוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully