וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פרידמן: "זו עדיין לא אולימפיאדה גדולה"

מדליסט הזהב מאתונה בירך את צוברי על הישגו הכביר, אבל נשאר ריאלי: "השייט הציל את המצב, שיזכרו את זה בעתיד כשמחלקים תקציבים"

שחר צוברי הביא היום (רביעי) מדליית ארד ראשונה לישראל. המשלחת הישראלית לא רוותה הרבה נחת מהאולימפיאדה בבייג'ינג, אבל היום צוברי סוף סוף עשה זאת. גולש הניל פרייד עמד בלחץ הרב, סיים במקום השני בשיוט המדליות והשלישי בדירוג הכללי.

מתוך שבע מדליות שהשיגה ישראל עד כה, כולל היום, סיפק ענף השייט שלוש. שתיים מתוכן, הקודמות, חתומות על שמו של הגולש גל פרידמן. פרידמן זכה באולימפיאדת אטלנטה 1996 במדליית הארד, ולפני ארבע שנים הוא עשה זאת שוב הפעם עם מדליית זהב, הכה נכספת והראשונה של המדינה.

"ברכות גדולות לשחר צוברי", התפנה לומר מדליסט הזהב מאתונה גל פרידמן בשיחה עם וואלה! ספורט. "הוא עשה הישג אדיר. אני מאוד שמח שהוא הצליח לעשות את זה בסופו של דבר, למרות כל הלחץ הגדול שהיה עליו".

כשנשאל פרידמן לגבי השיוט האחרון בו הצליח צוברי לסיים במקום השני אמר: "זה לא משנה איך הוא עשה ואיך הוא גלש, בסופו של דבר הוא הצליח להשיג את המדליה וזה מה שחשוב. התוצאה הסופית היא שקובעת ועליה מסתכלים בסיום".

פרידמן נשאל האם הישגו של שחר מפצה על ההישגים הדלים של המשלחת הישראלית בבייג'ינג ואמר: "ההישג של צוברי לא מפצה על כלום. זה הישג ענק, אולי גם לאלכס אברבוך יש עוד סיכוי, אבל בסיכום הכללי זו לא אולימפיאדה גדולה".

פרידמן הזכיר את חשיבותו הגדולה של ענף השייט: "השייט שוב הציל את המצב. צמד השייטות ב-470, ניקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה סיימו במקום הרביעי הכללי וכעת צוברי זכה במדליית הארד. אני מקווה שייזכרו את זה בעתיד. צריכים להשקיע תקציבים גדולים בדור העתיד, בנוער".

כשנשאל פרידמן מה צריך צוברי לעשות על מנת לשמור את עצמו בטופ אמר: "הוא בסך הכול בן 22 ויש לו עתיד גדול לפניו. הוא עשה הישג אדיר ואני מברך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully