וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיריצ'ק מפתיע: חתם בפנרבחצ'ה/אולקר

20.8.2008 / 7:38

אחרי שכבר סיכם במדי דינמו מוסקבה האיזורית, חתם הקרואטי באלופת טורקיה. מוחמדסאמד ניקה האירני חתם בשולה. פרד ג'ונס בדרך לויטוריה

יומיים אחרי שסיכם בדינמו מוסקבה האיזורית, חתם הבוקר (רביעי) גורדן גיריצ'ק, שחקנה של פיניקס בעונה שעברה, במדי פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית. בדינמו מוסקבה נשארו המומים לנוכח החתימה של גיריצ'ק (31, 1.99) בטורקיה, וגורם בקבוצה הרוסית מסר לתקשורת המקומית: "הוא עשה לנו תרגיל, חיכינו לחתימה שלו והיא התעכבה, אמרו לנו שהכל בסדר ואנחנו פתאום מקבלים הודעה שהוא חתם בטורקיה".

סוכנו של השחקן מרק פליישר מסר: "הסתכלנו סביב ה-NBA, כולם היו איטיים בקבלת ההחלטות שם. עמדה בפני גורדן הזדמנות נפלאה ללכת לטורקיה בשביל הרבה כסף, ולשחק ביורוליג, וגם הצעה טובה ממוסקבה. זו הייתה החלטה קשה אבל אני חושב שזו החלטה טובה".

העונה האחרונה של השחקן הקרואטי ביורוליג הייתה במדי צסק"א מוסקבה בעונת 2001/2, ובה סיים כסגנו של אלפונסו פורד, שהיה מלך הסלים של היורוליג. בששת עונותיו ב-NBA עבר גיריצ'ק בממפיס, אורלנדו, יוטה, פילדלפיה ופיניקס ובהם רשם 9.6 נקודות למשחק בממוצע ב-23 דקות למשחק.

* התקשורת הצרפתית מדווחת הבוקר כי שחקנה של נבחרת אירן אשר הצטיין באולימפיאדה מוחמדסאמד ניקה חתם בשולה הצרפתית. ניקה (25, 1.90) רשם בשלב הבתים של הטורניר האולימפי 17.2 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק. "תמיד רציתי לשחק בליגות המקצועיות באירופה", אמר ניקה לתקשורת באירן, "שולה היא אחד המועדונים המכובדים באירופה".

* טאו ויטוריה מנהלת מגעים עם שחקנה של ניו יורק בעונה שעברה, פרד ג'ונס. ג'ונס (29, 1.88), אמור להיות המחליף של גוראן דרגיץ' שחתם בפיניקס והשאיר את ויטוריה ללא רכז טבעי. ג'ונס שיחק בקריירת ה-NBA בעיקר בעמדה מספר 2, אך הוא ידוע כשחקן שיכול לנהל משחק. הוא רשם בממוצע בחמשת העונות שלו ב-NBA ממוצע של 7.5 נקודות למשחק. הוא פרץ לתודעה העולמית כשזכה בתחרות ההטבעות של אולסטאר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully