וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאורגיה תארח מחוץ למדינה

המדינה שהיתה תחת לחימה בחודש האחרון תארח את אירלנד במוקדמות המונדיאל במקום ניטרלי. יו"ר ההתאחדות הגיאורגית: "זה ידרבן אותנו"

עד לא מזמן, זאת היתה בעיה מוכרת מאוד לכל חובב כדורגל ישראלי. המצב במדינה נעשה מתוח מאוד, פיפ"א נכנעת ללחצן של שאר הנבחרות ומחליטה להוציא את המשחקים מהמדינה המדוברת. אלא שהפעם הנבחרת המדוברת אינה ישראל, אלא דווקא גיאורגיה, שעד לפני מספר ימים היתה במרכז תשומת הלב העולמית. כזכור, לפני כשבועיים היתה בגיאורגיה עסוקה בלחימה כנגד רוסיה, מלחמה שהסתיימה לבסוף כשהרוסים משכו את כוחותיהם.

עתה עושה רושם שגם נבחרת הכדורגל עומדת לסבול מהמשבר. גיאורגיה היתה אמורה לארח במוקדמות המונדיאל את אירלנד בחודש הבא, אך פיפ"א הודיעה שהיא הולכת להעביר את המשחק לארץ ניטרלית. "אנו עוקבים מקרוב על המצב", נמסר מהגוף השיפוטי של הכדורגל העולמי. "אנחנו מאוכזבים ביותר שהמשחק יועבר במקום ניטרלי", אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל הגיאורגית, נודר אקליאלקטסי. "זה היה משחק גורלי עבורנו בגלל שהוא הראשון, ועבדנו קשה מאוד לקראתו". עם זאת, היו"ר שומר על פרופורציות. "יש לנו בעיות גדולות מזה. השחקנים שלנו ישתמשו בזה כאמצעי להגברת המוטיבציה נגד אירלנד וישיגו תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully