וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "אין כמו לנצח את ברזיל"

קון אגוארו, שכבש צמד ב-0:3 של ארגנטינה על ברזיל, התלהב בסיום חצי הגמר. דייגו: "ארגנטינה לקחה לנו את החלום". מעמדו של דונגה מתערער

איזה הסבר יש ליכולת הרעה של נבחרת ברזיל או במילים אחרות איך מסבירים את ה-3:0 המשפיל מול ארגנטינה בחצי גמר המשחקים האולימפיים? אבל עזבו תוצאה, מה תגידו על היכולת. ברזיל, שהייתה אמורה לרקד על המגרש אחרי הניצחון על ארגנטינה בקופה אמריקה, נראתה כמו כלום ועכשיו היא צריכה לקוות לחזור לפחות עם מדליית ארד הביתה. בינתיים זה לא נראה ממש טוב.

"עבר הרבה זמן מאז שראיתי את ברזיל כל כך חלשה והגנתית", אמר כוכב העבר, דייגו מראדונה, שהגיע במיוחד לסין כדי לראות את הנבחרת שלו מקרוב ויראה אותה גם בגמר מול ניגריה. "ברזיל משחקת טוב יותר מאיך שהיא נראתה היום. רונאלדיניו לעולם לא שיחק בכזו אנוכיות וזה איפשר לארגנטינה בכל מטר במגרש".

המאמן של הנבחרת, סרחיו באטיסטה, נשמע קצת יותר מעודן וסיפר: "כרגע אנחנו טועמים את הניצחון. אנחנו צריכים לקחת יום חופש כדי ליהנות מהניצחון". קון אגוארו, שכבש פעמיים והביא לשער השלישי אחרי שהוכשל ברחבה, סיפר: "זה היה מבחינתנו כמו גמר. אין כמו לנצח את ברזיל".

באטיסטה התייחס גם לחלוץ שלו, שסוף סוף הראה חלק ממה שהוא יודע. "אגוארו שיחק כמו שחשבנו שהוא יודע לשחק. זה כל ההבדל, אבל אני חושב שכל הנבחרת נתנה הצגה מצוינת. היינו מאוד בטוחים לפני המשחק ואני חושב שהניצחון הזה מגיע לנו". עוד הוסיף המאמן: "שיחקנו משחק נהדר עם הרבה אישיות ומחוייבות, אבל מעל הכול עם הרבה אינטיליגנציה".

מעמדו של דונגה ממשיך להתערער

בברזיל נותרו המומים מהמשחק, שהשאיר אותם שוב ללא מדליית זהב באולימפיאדה. לא די בכך, הם גם סיימו את המשחק עם תשעה שחקנים, כשהבינו שבכדורגל אין להם כל כך סיכוי. כך מצאו את עצמם לוקאס וטיאגו נבז בחוץ בעשר הדקות האחרונות.

"זה מסובך, אנחנו מאוכזבים. הגענו לכאן כדי לנצח ולזכות במדליית הזהב והם לקחו לנו את החלום", סיכם דייגו את ההפסד, ששולח את ברזיל להילחם על מקומות 3-4 מול בלגיה, שהפסידה בחצי הגמר השני 4:1 לניגריה.

מעמדו של מאמן הנבחרת הצעירה, דונגה, התערער מאוד לאחר ההפסד. דונגה כבר היה נתון תחת לחץ רב והוא עלול לאבד את שתי משרותיו, כפי שקרה עם המאמן וונדרליי לושמבורגו בסידני 2000. דווקא כעת נראה לושמבורגו כמועמד המוביל להחליף את דונגה בתפקיד. "זכינו בקופה אמריקה, אבל הפסדנו בחצי הגמר הערב. זה מה שקורה בחייו של איש ספורט", אמר דונגה הנבוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully