וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לבלגיה 91:80

19.8.2008 / 21:11

אחרי הניצחון הקליל במשחק האימון הראשון, הציגה הנבחרת משחק נרפה וחלש. שרף על פניני: "הוא לא מרוכז מספיק וזה בא לידי ביטוי במשחקים"

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) משחק אימון שני ברציפות מול נבחרת בלגיה, ותנסה למחוק את המשחק מהזיכרון שלה לאחר הפסד מביש 91:80 לנבחרת בינונית מאוד. הנבחרת של צביקה שרף שמטה יתרון דו ספרתי, במשחק שנערך באולם ברמלה, בתחילת המחצית השנייה בדרך להתפרקות כללית ברבע האחרון. הנבחרת תקיים מחרותיים את המשחק האימון השלישי הפעם באולם באשקלון (20:00), כשהמאזן בין הנבחרות עומד על ניצחון אחד לכל נבחרת.

ישראל פתחה את המשחק טוב מאוד בעיקר בזכות מאיר טפירו וליאור אליהו. הבלגים ניסו להישאר במשחק ואחרי 5 דקות התוצאה עמדה על 7:10 לישראל. ישראל העלתה קצב והבלגים היו חסרי תשובה למשחק ההתקפה של הנבחרת. שלשה של מתן נאור קבעה 14:25 לישראל בסוף הרבע. הבלגים פתחו טוב את הרבע השני וסל ועבירה של הרכז בוסקו צימקו את ההפרש של חניכיו של צביקה שרף ל-6 בלבד. ישראל ניסתה להגדיל את היתרון אך הבלגים שמרו חזק בדרך ל-35:43 במחצית לנבחרת של צביקה שרף.

בעיות בריבאונד ההגנה גרמו לנבחרת לאבד מומנטום והבלגים הורידו את היתרון ל-5. חמש שלשות רצופות של הבלגים נתנו לנבחרת הבינונית יתרון 52:59, 3 דקות לסוף הרבע. דקות טובות של יוגב אוחיון צימקו את ההפרש בסוף הרבע ל-61:62 לבלגיה בלבד. היכולת הלא טובה של ישראל המשיכה גם ברבע האחרון ובלגיה ברחה ליתרון 63:70, 7 דקות לסיום. צביקה שרף ניסה הרכבים שונים, אך 3 דקות לסיום הפער רק גדל ל-12. ישראל ניסתה ללחוץ על כל המגרש, אך ללא הצלחה. בסיום ניצחון לנבחרת בלגיה 80:91.

קלעו לישראל: עידו קוזיקרו 16, יותם הלפרין 14, עמית תמיר 8, ליאור אליהו ועומרי כספי 7 כל אחד, יוגב אוחיון 6,יניב גרין ומאיר טפירו 4 כל אחד,מורן רוט, כריס ווטסון, גיא פניני ומתן נאור 3 כל אחד, ניצן חנוכי 2. בלטו בבלגיה: דמיטרי לאורס 22 (6 מ-13 לשלוש), רואל מורס 17.

"פניני לא מרוכז"

מאמן הנבחרת, צביקה שרף יצע זועם מהמשחק, והחל לירות לכל עבר: "הפסדנו את המשחק כי שיחקנו רע. אין נקודות אור שאני יכול לציין. היו לנו בעיות בהגנה ובריבאונד וזה גרר בעיות בהתקפה". באשר ליכולות של שחקניו, אמר המאמן: "יותר מדי שחקנים היו מתחת לרמה. היו דברים שאני לא מקבל אותם. אולי זה נובע מזלזול, אולי השחקנים חושבים "מי זה הבלגים בכלל", כי ניצחנו את המשחק הראשון בקלות והובלנו היום ב-12 נקודות".

על מאיר טפירו שלא שותף בדקות האחרונות אמר שרף: "אני רוצה להוריד ממאיר עומס, מה גם שהוא לא נכנס טוב למשחק". באשר לגיא פניני, שגם הוא לא ראה דקות פרקט רבות הערב, שרף כבר היה הרבה פחות סלחני: "הוא לא מרוכז מספיק, וזה בא לידי ביטוי גם באימונים וגם במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully