וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצת היום

12 שנים אחרי ה-19.32 האגדי של מייקל ג'ונסון באטלנטה, יתייצב יוסאין בולט לגמר ה-200 מטרים (ד', 17:20), וינסה לזכות בדאבל עם שיא עולם

באולימפיאדת אטלנטה 1996, מייקל ג'ונסון ריחף על המסלול, ובסגנון הברווז היחודי שלו קבע שיא עולם מופלא, 19.32 שניות, שחקק את שמו באותיות זהב בהיסטוריה של המשחקים האולימפים. ג'ונסון התהדר בזמנו בנעלי הזהב שלו, קיזז 34 מאיות משיאו, תוך שהוא מנצח אצנים אדירים כמו פרנקי פרדריקס הנמיבי ואטו בולדון הטרינידאדי. אף אחד לא הקרב מאז לשיא האגדי, שרבים חשבו כי ייקח שנות דור לנפצו.

עד שבא יוסאין בולט. האצן הג'מייקני מתגלה במלוא הדרו באולימפיאדת בייג'ינג. הקלילות בה זכה במדליית הזהב ושבר את שיא העולם בגמר ה-100 מטרים עוד צרובים בתודעה, והנה מגיע המקצה החזק שלו, 200 מטרים. במוקדמות הגמר בולט רץ על המסלול בקלילות, ובזכות צעדיו הגדולים ניצח את מתחריו בצורה שבוודאי מביכה אותם.

ביום רביעי, בשעה 17:20 אחר הצהרים, יתייצבו שמונה אצנים לגמר ריצת ה-200 מטרים לגברים. אלוף אתונה 2004, האמריקאי שון קרופורד, ינסה לשמור על הזהב, אבל לפי היכולת של בולט במוקדמות, זו תהיה הפתעה מרעישה אם ינצח. האלגנטיות נטולת הזיעה והצורה המשכנעת בה הג'מייקני קבע זמנים איכותיים, על אף שכמעט עבר להליכה בסיום המקצים, גורמים לנו לצפות בכיליון עיניים לשיא עולם.

מדוע לחכות שנות דור, אם אפשר תוך 12 שנים ליהנות מעוד רגע מרטיט ומרגש על המסלול? מייקל ג'ונסון סובל מנדודי שינה, אנו חולמים על עוד ריצה בלתי נשכחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully