וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: סין וארה"ב הולכות ראש בראש

האלופות האולימפיות מיסטי מיי טרנור וקרי וולש מארה"ב יפגשו בטיאן ג'יה ו-וואנג ג'יי בגמר. ממשלת סין תתערב בקביעת הזוגות בעתיד

כמו במקרים רבים באולימפיאדה הנוכחית, ייפגשו שתיים מהמעצמות הגדולות של המשחקים למאבק ראש בראש גם על החוף. האלופות האולימפיות מיסטי מיי טרנור וקרי וולש מארצות הברית יפגשו בטיאן ג'יה ו-וואנג ג'יי הסיניות בגמר כדורעף החופים לנשים. הצמד האמריקאי הוותיק לא הפסיד ולו מערכה אחת בטורניר, שלא לדבר על משחק שלם, והן נראות כמו מועמדות ודאיות לזכיה. "הן מושלמות", אמרה רנטה ריביירו הברזילאית, שהפסידה לשתיים בחצי הגמר, יחד עם שותפתה, 21:12, 21:14. "אף אחת לא עומדת לנצח אותן".

גם האמריקאיות עצמן נשמעות בטוחות מאוד בעצמן. "עמדנו במטרה אחת - להגיע לקרב על מדליית הזהב", אמרה וולש, "אבל עוד לא סיימנו. אנחנו רוצות לצאת לשם ולקרוע לסיניות את התחת במגרש הביתי שלהן". הסיניות המדוברות עלו לגמר לאחר שגברו על צמד סיני אחר, ז'נג שי ושו צ'ן, 24:22, 27:29, 8:15. אלא שהסיפור לא מסתיים כאן. טענות הופנו לפני המשחק שהצמד ג'יה וג'יי הצעיר יותר יעניק את הניצחון לצמד הותיק יותר. "לא היו דברים מעולם", אמרה שו, מהצמד המפסיד. "זוהי תחרות ואנחנו תמיד עושות את המקסימום".

אגב, היום (שלישי) עולים קולות נוספים שמזכירים שמובר במדינה קומוניסטית, בה השליטה על הספורטאים מגיעה מהשלטון. לאחר שהצמד הסיני העפיל לגמר, נשמעו קולות שרומזים לכך שהממשל ישבץ את הצמדים מחדש לאחר האולימפיאדה, בניגוד לדעת השחקניות עצמן, שהיו מעדיפות לשמור על הסטטוס קוו. "אני לא בטוחה לגבי השותפה שלי לעתיד", אמרה טיאן ג'יה, שתשחק בגמר מול האמריקאיות, "אבל אני אלך עם מי שהמדינה תבחר עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully