וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ארה"ב תפגוש את רוסיה בחצי הגמר

האמריקאיות הביסו את קוריאה 60:104, ויפגשו את הרוסיות שעברו את בלארוס. בחצי הגמר השני תפגוש המארחת, סין את אוסטרליה

לא רק נבחרת הגברים האמריקאית נמצאת תחת לחץ מתמיד. גם נבחרת הנשים בכחול אדום ולבן מציגה עליונות בטורניר האולימפי, ורוצה לעצור אך ורק עם מדליית הזהב. היום (שלישי) עשו האמריקאיות צעד נוסף לשם, כשהביסו את קוריאה 60:104 בשלב רבע הגמר, וסידרו לעצמן מפגש בחצי הגמר מול רוסיה, שגברה על ספרד במשחק רבע הגמר ביניהן.

הקוריאניות עוד עשו קולות של מאבק ברבע הראשון, כשלא נתנו ליריבות העדיפות לברוח להן, ופיגרו רק 25:21, אבל רבע שני מזוויע, בו קלעו רק 4 נקודות עלובות נתן את האות לבריחתן של האמריקניות, ובמחצית זה כבר 21 פהרש. עד לסיום הגדילה ארצות הברית את ההפרש, כשברבע האחרון הם משתעשעות להן בדרך לשלב הבא. סילביה פאולס הוליכה את קלעיות ארצות הברית עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים, וקיבלה סיוע מדיאנה טאורסי עם 12 נקודות. לקוריאניות הרבתה לקלוע קווריונג קים עם 14 נקודות.

הנבחרת שנראת הכי בשלה כרגע להתמוד מול האמריקניות היא אוסטרליה, שנתנה עד כה טורניר נהדר, בו רשמה שישה ניצחונות משישה משחקים. אלא שאם עד כה האוסטרליות נתנו משחקים סולידיים שהסתיימו בניצחון, הרי שהיום ברבע הגמר מול צ'כיה הן התפוצצו, עם ניצחון ענק, 46:79, שסידר להן מפגש מול סין בחצי הגמר. האוסטרליות לא נתנו כל סיכוי ליריבותיהן, וברחו כבר בפתיחה ליתרון 10:23. צ'כיה המשיכה להיראות נורא ורשמה רק 7 נקודות ברבע השני, 8 בשלישי ו-11 באחרון, וככה אי אפשר לנצח, בוודאי שלא נבחרת עדיפה כמו אוסטרליה. לורן ג'קסון הוליכה את האוסטרליות עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, ובלינדה סנל הוסיפה 15 ו-9 משלה. את צ'כיה הובילו איבנה וצ'רובה והאנה מאצ'ובה עם 8 נקודות כל אחת.

בחצי הגמר כאמור תפגוש אוסטרליה את סין, שגברה ברבע הגמר השלישי על נבחרתה של בלארוס, 62:77. המארחות שרשמו עד כה רק הפסד אחד בטורניר (תבוסה 108:63 לארצות הברית) הטריפו את הקהל ביציעים ככשלטו לגמרי במשחק. הפתיחה היתה צמודה כשבלארוס עוד נוטלת את ההובלה, אבל לקראת סוף הרבע הראשון היוצרות התהפכו, הסיניות נטלו את ההובלה ובמחצית זה כבר היה 13 הפרש. בלארוס ניסתה להיאבק אבל ללא הועיל, וסין תפגוש את אוסטרליה בחצי הגמר. ליי מיאו קלעה 28 לסיניות, וקיבלה סיוע משיאולי צ'ן עם 15. לבלארוס: טטיאנה טרוניה 15.

את המקום האחרון בחצי הגמר תפסה נבחרתה של רוסיה, שגברה על ספרד, 65:84. הרוסיות, שעברו טורניר לא פשוט, בו נאלצו להילחם על כל משחק, והשיגו ניצחונות בשיניים, שוב לא הרשימו בפתיחה, כשנתנו לספרד להוליך 21:10 בסיום הרבע הראשון, ו-8 הפרש במחצית. דווקא כשהיה נדמה שהספרדיות בדרכן הבטוחה אל 4 האחרונות, הגיע הקאמבק הרוסיה, ורבע רביעי נהדר שלהן סידר להן מפגש אימתני מול נבחרת ארצות הברית. שם, זה בוודאי לא יהיה פשוט. טטיאנה שצ'גולובה הוליכה את הרוסיות עם 19 נקודות, ולין האמון, המתאזרחת האמריקאית סייעה לה עם 17 נקודות. לספרד: אמיה ולדמורו 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully