וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאית דוון הארפר ב-100 משוכות

האמריקאית לולו ג'ונס פגעה במשוכה, איבדה את ההובלה וראתה את בת ארצה, דוון הארפר, זוכה ב-100 משוכות בזמן של ב-12.54 שניות

גמר 100 מטרים משוכות לנשים סיפק הערב (שלישי) דרמה גדולה. הפייבורטית לזכייה במדליה, לולו ג'ונס האמריקאית, הוליכה בתחרות, אך פגעה באחת המשוכות ואיבדה את ההובלה. בת ארצה של ג'ונס, דוון הארפר, נעזרה בסיומת מרשימה, רצה את המרחק ב-12.54 שניות, וזכתה במדליית הזהב.

האוסטרלית סאלי מקללן, והקנדית פרסיליה לופז-שלייפ, שרצו בזמן של 12.64 שניות סיימו במקום השני, ותצלום הפוטופיניש העניק את הכסף למקללן. הארד הלך ללופז-שלייפ. האמריקאית דאמו קארי והג'מייקנית דלורן אניס-לונדון סיימו במקום השלישי בזמן של 12.65 שניות, אבל שתי אצניות החמיצו את מדליית ארד. הג'מייקנית ברידג'יט פוסטר-היילטון סיימה חמישית עם 12.66 שניות. לולו ג'ונס המתוסכלת סיימה את התחרות שישית, בזמן של 12.72 שניות.

בסיום המירוץ, ג'ונס לא יכולה היתה לעצור את דמעותיה. "פעמיים בשנה פוגעים במשוכות, ומושפעים מכך. חבל שזה קרה בתחרות הכי גדולה של חיי. היום התרסקתי ונשרפתי".

מנגד, הארפר בת ה-24, הזילה דמעות של שמחה. "תמיד חשבתי שאני מסוגלת לנצח אם רק אהיה מרוכזת. עבור אחרים זה היה מפתיע. ידעתי שעלי לזנק היטב, להתרכז בעתמי ולתקוף כל משוכה". הארפר הגיע מסנט לואיס, עירה של האלופה האולימפית האגדית ג'קי ג'וינר-קרסי, שזכתה בשלוש אולימפיאדות. בעלה לשעבר של ג'וינר-קרסי, בוב, מאמן את הארפר. "אף אחד לא הכיר את הילדה הזו, עכשיו היא אלופה אולימפית. זה עוצר נשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully