וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "ניתן הכול כדי להגיע למונדיאל"

מאמן שוויץ, יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל, מתכונן למשחקו הראשון במשרתו החדשה. "יש הרבה ציפיות, אבל אני רגיל להתמודד עם לחץ"

בעוד נבחרת ישראל מתכוננת לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 במחנה האימונים בפינלנד, גם נבחרת שוויץ, היריבה הראשונה של ישראל ב-6 בספטמבר, הוציאה את ההכנות לדרך. המאמן קובי קון עזב את תפקידו לאחר שבע שנים, ובמקומו מונה אוטמאר היצפלד, מאמנה של באיירן מינכן לשעבר.

היצפלד הגיע לז'נבה בתחילת השבוע והעביר אימון ראשון לשחקניו החדשים, לקראת משחק האימון ביום רביעי מול קפריסין. היצפלד אמר לתקשורת המקומית שהוא למד את הנבחרת בששת השבועות האחרונים, מאז סיום היורו, וכי הוא מתכוון לעבוד על טקטיקה ולערוך שיחות אישיות עם כל שחקן.

היצפלד נשאל מהי הפילוסופיה שלו וענה: "הפרטים הם ביני לבין השחקנים, אבל ברור שאדבר על משמעת. כולנו מייצגים את שוויץ, וצריכים לעמוד באחריות המוטלת עלינו". היצפלד סיפר על הרגשתו: "לאמן את שוויץ זו סיטואציה מיוחדת בשבילי. התחלתי בחיים חדשים, ואני מתוח. יש לי ציפייה גדולה לתפקיד".

היצפלד נשאל על הציפיות מהקמפיין הנוכחי: "אני יודע שהציפיות גבוהות. אני רגיל להתמודד עם לחץ. חשוב שכולם, ולא רק השחקנים, יפנימו את המטרה. לכולנו יש אחריות כלפי האוהדים והציבור, ואני משוכנע שניתן הכל כדי להגיע למונדיאל".

המאמן הגרמני הסביר גם את צרות המשחק אותה ינחיל לשחקניו: "הנבחרת צריכה להראות אגרסיביות. אני רוצה מעברים מהירים בין הגנה להתקפה, אני רוצה שהם ישחקו כצוות, שישלוט במשחק. אנחנו חייבים ליזום ולא רק להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully