וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטין אורוגו זכתה בזהב ב-400 מ'

סאניה ריצ'רדס הוליכה לאורך הריצה, אבל סיומת נפלאה של הבריטית העניקה לה ניצחון היסטורי בריצה. זהב לבחריין ב-1,500 לגברים

הריצה ל-400 מטרים נחשבת לאחת הקשות ביותר והיוקרתיות ביותר, וגמר הנשים שנערך הערב (שלישי) היה אחד הדרמטיים ביותר שנערכו בבייג'ינג. סאניה ריצ'רדס האמריקאית הובילה לאורך 300 מטרים ונראה היה שהיא בדרך למדליית הזהב, אבל כוחה לא עמד לה ופריצה אדירה של אלופת העולם, הבריטית כריסטין אורוגו, חוללה מהפך גדול. אורוגו חצתה ראשונה את קו הגמר בזמן של 49.62 שניות, וזכתה במדליית הזהב. אורוגו הפכה לבריטית הראשונה שזוכה בריצה זאת.

פיניש מצוין של הג'מייקנית שריקה וויליאמס העניק לה את מדליית הכסף, לאחר שרצה את המרחק בזמן של 49.69 שניות. ריצ'רדס המאוכזבת זכתה במדליית הארד לאחר שסיימה את הריצה בזמן של 49.93 שניות.

את האירועים על המסלול חתמה ריצת 1,500 מטרים לגברים. קיפרוטו קיפרופ הקנייתי הוליך בתחילת הריצה, אולם בהמשך בן ארצו קיפרונו צ'וגה עבר למקום הראשון. בהקפה האחרונה הבחרייני ראשיד ראמזי האיץ, עבר לראש הדבוקה, עצר את השעון על 3:32.94 דקות וזכה במדליית הזהב בריצה היוקרתית. קיפרופ, שזכה במדליית הזהב ב-3,000 משוכות, הסתפק בכסף עם זמן של 3.33.11 דקות. הניו זילנדי ניקולס וויליס הפתיע וזכה בארד, כשרץ את המרחק ב-3.34.16 דקות.

גרד קאנטר זכה הערב במדליית הזהב בגמר זריקת הדיסקוס לגברים. האסטוני ניפק את הזריקה הכי טובה מבין 12 הזורקים, וזו הביאה לו את הזהב. בזריקה הרביעית שלו, השליך האסטוני את הדיסקוס למרחק של 68.82 מטרים. פיוטר מלכובסקי סיים במקום השני ולקח את הכסף, אחרי שהצליח לזרוק את הדיסקוס למרחק של 67.82 מטרים בזריקה השנייה שלו. עוד גרורה לשעבר של בריה"מ, ליטא, זכתה בארד. וירג'יוס אלקנה זרק את הדיסקוס למרחק של 67.79 סנטימטרים, רק שלושה סנטימטרים פחות מהשני, מה שהקנה לו את הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully