וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילנוב זכה בזהב בקפיצה לגובה

הרוסי בן ה-24 המשיך בכושרו הנהדר מהחודשים האחרונים וניצח עם גובה של 2.36 מטר. סטפן הולם פתח טוב, אבל נחלש וסיים ללא מדליה

תחרות הקפיצה לגובה באצטדיון קן הציפור בבייג'ינג סיפקה היום (שלישי) הרבה מאוד דרמה ואיכות ובסיומה זכה במדליית הזהב הרוסי המצוין, אנדריי סילנוב.

את עיקר התחרות היו אמורים לספק סילנוב, המחזיק בתוצאת השנה בעולם (2.38 מטרים) והאלוף האולימפי מאתונה, סטפן הולם השבדי. השניים עברו בהצלחה את כל הגבהים עד 2.32 מטרים כבר בקפיצות הראשונות שלהם, אלא שאז החל הולם לקרטע, פסל שלוש פעמים וסיים את חלקו ללא מדליה.

עוד לפני כן כמעט אף אחד מהקופצים לא התקשה לעבור את הגבהים הראשונים של 2.15 ו-2.20, אבל כשהרף העולה ל-2.29 התחרות החלה להיות שייכת לילדים הגדולים ושבעה קופצים מתוך ה-12 נותרו בתחרות.

בהמשך התווספו נושרים והרף עלה לגובה של 2.34 מטרים, כשהולם רושם פסילה ראשונה בתחרות לעומת קפיצות נקיות בגובה הזה של סילנוב, כמו גם של ירוסלאב ריבאקוב הרוסי וג'רמיין מייסון הבריטי, עבורו היה זה שיא אישי. כאן גם השניים הללו כבר לא הצליחו לעבור את הרף ופסלו בכל שלוש הקפיצות שלהם בגובה 2.36 מטר. מייסון זכה במדליית הכסף בזכות פחות פסילות מריבאקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully