וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: ארגנטינה הביסה 0:3 את ברזיל ועלתה לגמר האולימפי

קון אגוארו, עם צמד וסחיטת פנדל, סידר לארגנטינה נקמה מושלמת בברזיל על התבוסה בגמר הקופה אמריקה - 0:3 ומקום בגמר האולימפי

הנקמה הזו הייתה אולי אחת המתוקות, גם אם היא לא הגיעה בבימה המרכזית, המונדיאל. חצי גמר המשחקים האולימפיים, ברזיל מול ארגנטינה, וזה נגמר עם 0:3 ענק ומשפיל לזכות שחקניו של סרחיו באטיסטה, שיפגשו בגמר את ניגריה.

תצוגת כדורגל משכנעת, הרבה טכניות ופתאום ממש קל לאהוב את ארגנטינה, שהושפלה בגמר הקופה אמריקה ועכשיו עולה השאלה איך זה קרה. ברזיל לא עשתה כלום במשך 90 דקות, הפעם מול 70 אלף צופים, ואולי דייגו מראדונה מהיציע נתן קצת השראה לשחקנים הארגנטינאים שרקדו על המגרש, מה שאפשר היה לצפות דווקא מברזיל.

סרחיו אגוארו, שחקנה של אתלטיקו מדריד, היה עם כל הכבוד מעל כל החברים שלו. אז נכון שלאו מסי היה מרהיב עם הלהטוטים שלו, ונכון שחואן ריקלמה היה מצוין, אך 'קון' כבש פעמיים וסחט פנדל ובמו רגליו העניק את הניצחון, כשהנבחרת שלו הבטיחה כעת את המדליה ואולי אף תשחזר את ההישג מלפני ארבע שנים, אז זכתה בזהב באתונה. שני מורחקים ברזילאים בדקות הסיום רק הציגו עוד פן של התסכול של ברזיל. ומי עכשיו זוכר את הבצורת של אגוארו במשחקים הקודמים של ארגנטינה באולימפיאדה? אפילו לא רונאלדיניו.

וברזיל? אחרי שרואים את רונאלדיניו, שאמור היה להנהיג את הנבחרת, מבינים מדוע היא נראית כך. עכשיו כולם כבר יודעים למה אין להם שום מדליית זהב אולימפית. ברזיל לא נראתה כמו הנבחרת שכבשה את לבבות אוהדי הכדורגל בעולם: סגנון הגנתי, עצור, מפוחד - אנטיתזה ללהט הארגנטיני. אנטיתזה לגמר אולימפי.

מהלך המשחק

דקה 11 - התקפה ברזילאית כמעט ומצאה את השער, כשראפיניה הברזילאי פרץ מימין והעביר כדור רוחב, כשרפאל סוביס כמעט והגיע אליו חופשי.

דקה 12 - לא עברה דקה וסרחיו אגוארו השתחרר ובעט ברגל שמאל החוצה.

דקה 32 - ליאו מסי חיפש משמאל את סרחיו אגוארו, שלא תיזמן מספיק טוב את הכדור ופספס הזדמנות להבקיע את הראשון לארגנטינה.

דקה 40 - ליאו מסי הראה את הכישרון הרב שיש בו כשעבר את שחקני ההגנה של ברזיל וסיים עם בעיטה שנהדפה על ידי רנאן, שוער ברזיל.

דקה 52 - גול! אנחל די מאריה העביר כדור רוחב, שהגיע לסרחיו אגוארו שנתן מכה קלה לכדור והכניס פנימה, 0:1 לארגנטינה.

דקה 58 - גול! עוד מהלך מצוין של ארגנטינה הסתיים עם כדור ברשת כשאגוארו שוב קיבל כדור רוחב, הפעם מאזקיאל גראי, ומקרוב הבקיע את השני. 0:2 לארגנטינה.

דקה 72 - ברזיל ניסתה לצאת מהלחץ ופאטו שנשלח קדימה סיים עם בעיטה, שנעצרה אצל סרחיו רומרו.

דקה 75 - גול! אגוארו הוכשל ברחבה על ידי ברנו והשופט פסק על בעיטת עונשין מ-11 מטר. חואן רומן ריקלמה דייק בבעיטה וקבע 0:3.

דקה 81 - התסכול של ברזיל עשה את שלו ולוקאס ביצע עבירה חריפה על חאבייר מסצ'ראנו שעלתה לו בכרטיס אדום. ברזיל בעשרה שחקנים.

דקה 84 - טיאגו נבז ביצע גם הוא עבירה על מסצ'ראנו וראה את הדרך החוצה. ברזיל בתשעה שחקנים כעת.

נבחרת ארגנטינה: סרחיו רומרו, אזקיאל גראי, לוסיאנו מונזון, פאבלו זבאלטה, ניקולאס פארייה, פרננדו גאגו, חואן רומן ריקלמה (סוסה, 89), אנחל די מאריה, חאבייר מסצ'ראנו, לאו מסי, סרחיו אגוארו.

נבחרת ברזיל: רנאן, ראפיניה, אלכס סילבה, ברנו, מרסלו, הרננדז (אגוסטו נבז 61), אנדרסון, לוקאס, רונאלדיניו, דייגו (ג'ו 71), רפאל סוביס (פאטו 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully