וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל: הנשרים פשטו על בלגיה

ניגריה הבטיחה מדליה אחרי 1:4 וכדורגל מרהיב בחצי הגמר על בלגיה וממתינה לברזיל או לארגנטינה. אדפמי, אובאסי (צמד) ואוקונוו כבשו

חגיגה בירוק עד הסוף? ניגריה העפילה לגמר המשחקים האולימפיים בבייג'ינג אחרי ניצחון משכנע בחצי הגמר על בלגיה 1:4 ועכשיו נשאר רק עוד צעד אחד משחזור ההישג מאטאלנטה, אז זכתה הנבחרת בזהב. עם יכולת משכנעת, הנבחרת של סמסון סיאסיה הבטיחה לעצמה בכל מקרה מדליה וכעת נשאר ללכת עד הסוף.

למרות יכולת לא גבוהה בפתיחה, הניגרים עלו ליתרון בדקה ה-17. דווקא כשבלגיה החלה להראות סימנים ראשונים חיוביים, כדור קרן הורחק רע על ידי בלגיה, והגיע לביו אדפמי, שחקנה של הפועל לוד, שבעט פנימה את הראשון.

אלא שבמחצית השנייה ניגריה הייתה רעבה הרבה יותר לבסס את היתרון שלה, ועם אותו רעב היא כבשה שלושה שערים נוספים. בדקה ה-59 ויקטור אניצ'בה מצא את אוגבוקה אובאסי, שחמק מאופסייד ובעט מקרוב פנימה את השני. חמש דקות עברו ואניצ'בה רשם את ההחמצה של המשחק אחרי שקיבל כדור ובעט לבד מקרוב החוצה.

אך למרות אותה החמצה ניגריה כבשה שערים נוספים בהמשך: בדקה ה-73 אובסקי קיבל מויקטור אובינה הקפטן ושלח פצצה מ-25 מטר פנימה את השלישי, שש דקות לאחר מכן כדור קרן קצרה הגיע לצ'יבוזור אוקונוו, שרץ עם הכדור וסיים עם בעיטה מרחוק פנימה. בלגיה הצליחה לצמק עם שער מבעיטה חופשית של לורנט סימאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully