וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב שלישי לבריטניה בשייט

פול גודיסון זכה בזהב בלייזר רדיאל גברים. אנה טניקליף האמריקאית ניצחה בנשים. נדחה ערעורם של הצמד הספרדי בפורטי ניינר

השייט פול גודיסון השיג הבוקר (שלישי) את מדלית הזהב ה-13 של בריטניה במשחקים האולימפיים, והשלישית בשייט. גודיסון, שלא הצליח להגיע לפודיום באתונה ושקל לפרוש, לקח את הזהב בדגם לייזר רדיאל לגברים. גודיסון, שהיה בעמדה ברורה לזהב לפני שיוט במדליות, הצליח, בטקטיקה מצוינת, לדחוק אחורה את רסמוס מירגרן משבדיה, שלא הגיע לפודיום. במדלית הכסף זכה וסילי זבוגאר מסלובניה, מדליסט הארד באתונה. דייגו רומרו האיטלקי זכה במדלית הארד.

בשיוט המקביל לנשים זכתה בזהב האמריקאית אנה טניקליף בת ה-25. טניקליף פתחה רע את שיוט המדליות, אך הצליחה להתקדם למקום השני ולהבטיח את הזהב. גינטארה ולונגביצ'יוט מליטא זכתה בשיוט, ולקחה את מדלית הכסף. סין זכתה במדליה ראשונה בשייט, כשהמקומית, שו לייה לקחה את הארד. אגב, יין ז'יאן אמורה לזכות מחר (רביעי) במדלית זהב ראשונה בהיסטוריה עבור סין בגלישה בדגם ניל פרייד לנשים.

ועוד מהשייט. ערעורם של הספרדים, איקר מרטינז וחבייר פרננדז, שזכו במדלית הכסף בדגם הפורטי ניינר, נדחה. הספרדים טענו כי הצמד הדני שזכה בזהב, השתמש בסירה שהושאלה מצמד קרואטי בגלל תקלה בסירה שלהם. בדיון בערעור נקבע כי למרות העבירה על התקנון, הדנים לא קיבלו יתרון מהחלפת הסירות, ולכן לא הערעור נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully