וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרידו חתם בבני יהודה

19.8.2008 / 19:15

הבלם סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה, הזהובים סיכמו עם קבוצתו הקולומביאנית, בוקראמנגה. עתה רק נותר לחכות לשחרור הבינ"ל

הבלם הקולומביאני, איבן גרידו, 27, חתם בבני יהודה. גרידו, שנבחן בשכונה מזה כעשרה ימים, הרשים את הצוות המקצועי והוא חתם הערב (שלישי) על חוזה לשנתיים כאשר לבני יהודה תהיה אופציה להתיר את החוזה בתום העונה הראשונה.

בימים האחרונים התעוררה בעיה בקבלת השחרור הבינלאומי של הבלם. לשחקן יש חוזה חתום עד ה-25.12 בקבוצתו הקולומביאנית בוקראמנגה, שסירבה לשחררו בתחילה. אחרי משא ומתן הצליחה בני יהודה להגיע להסכמה עם ראשי המועדון הקולומביאני, שיתנו לגרידו את השחרור ולפיכך יקבלו פיצוי של 50 אלף דולר עבור השחרור המוקדם.

לראשי המועדון הקולומביאני הובהר כי בסוף דצמבר יהיה גרידו שחקן חופשי ואז הם לא יקבלו עבורו כל תמורה. כמו כן, דורשת הקבוצה הקולומביאנית שגרידו יחתום על חוזה לעונה נוספת בשורותיה ויושאל לבני יהודה תמורת הפיצוי הכספי. בשלב זה מסרב השחקן לחתום לעוד עונה ומבקש להיות שחקן חופשי כבר מסוף השנה הנוכחית.

בהנהלת בני יהודה ממתינים בסבלנות לשחרורו של הבלם ובשלב זה הוא מתוכנן ליטול חלק גם במשחק גביע הטוטו בשבת הקרובה, כאשר הזהובים יארחו את מכבי חיפה בבלומפילד. הערב יערכו חניכיו של המאמן גיא לוזון אימון, ללא שלושת המוזמנים לנבחרת הצעירה, תמיר כחלון, קובי מויאל ותומר חמד.

עדכון ראשון 10:25 19/8
עדכון אחרון 23:15 19/8

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully