וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי לקחה הלוואה למימון חיזוק

נכסיו של הבעלים שינאוטרה מוקפאים, והנהלת המועדון לוותה 30 מיליון ליש"ט כנגד הכנסות עתידיות מזכויות שידור. מיליטו על הכוונת

הבעיות הכלכליות הקשות במנצ'סטר סיטי, בתוספת הפתיחה הלא טובה של העונה בהפסד 4:2 לאסטון וילה בליגה ו-1:0 למיידטילנד הדנית בגביע אופ"א, הביא את המועדון לעשות מעשה. הסיטי לקחו הלוואה בסך 30 מיליון ליש"ט שנלקחה כנגד הכנסות עתידיות מזכויות שידור. הכסף מיועד לרכש אותו דורש המנג'ר, מארק יוז.

כזכור, הבעלים של הסיטי, התאילנדי טאקשין שינאוטרה, מצוי בבעיות כלכליות. הוא מסרב לעמוד למשפט בתאילנד באשמה של שחיתות ומעילות בכספים, כשבינתיים כל נכסיו במדינה מוקפאים. הלחץ של יוז לחזק את הסגל, שסובל ממכת פציעות חסרת תקדים, הביא את המועדון לקחת את ההלוואה.

יוז דורש להחתים מגן שמאלי, קשר ובעיקר חלוץ. ואלרי בוז'ינוב הבולגרי קרע את גיד אכילס בחימום בוילה פארק, וייעדר תקופה ארוכה. ז'ו הברזילאי נמצא עם ברזיל בבייג'ינג, וארבעה חלוצים אחרים בסגל, ביניהם דריוס ואסל ובנג'אני מרווארי פצועים. בלקבורן דחתה הצעה בסך 12 מיליון ליש"ט לקניית רוקה סנטה קרוז, וכעת המועמד המועדף על יוז הוא דייגו מיליטו מסראגוסה.

במועדון מקווים להחתים לפחות שני שחקנים עד סגירת חלון ההעברות בסוף החודש. בנוסף, במועדון מקווים להחתים על חוזה חדש את הצעיר מייקל ג'ונסון, שמבוקש בארסנל, אסטון וילה ואברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully