וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי לא צפוי להמשיך בנבחרת ארה"ב

דיווח: מאמן ארצות הברית יעזוב את תפקידו עם תום חוזהו לאחר האולימפיאדה. נוביצקי: "אקח הפסקה של כמה שנים מנבחרת גרמניה"

"בוסטון גלוב" מדווח הבוקר (שלישי) כי מייק ששבסקי, מאמן נבחרת ארצות הברית, לא צפוי להישאר בתפקידו לאחר אולימפיאדת בייג'ינג, בלא קשר לתוצאות שתשיג הנבחרת בטורניר האולימפי. חוזהו של ששבסקי בן ה-61, שמאמן בהצלחה את מכללת דיוק ב-28 השנים האחרונות, יסתיים בחודש הבא לאחר שלוש שנים, והעיתון מספר כי הוא מתכוון להעביר את שרביט האימון הלאומי למאמן אחר.

עתידו של המנהל המקצועי של הנבחרת, ג'רי קולאנג'לו, ברור קצת פחות, וטרם ידוע אם הוא יישאר בתפקידו על מנת לקבוע את זהות יורשו של ששבסקי. קולאנג'לו התמנה לאחר הכישלון האמריקאי באולימפאדת אתונה ב-2004, והיה אחראי לתכנית ארוכת הטווח של בניית הנבחרת על בסיס שחקנים צעירים שיתחייבו לפרקי זמן ארוכים, תכנית שהשתבשה עם האכזבה באליפות העולם ביפן לפני שנתיים, אך אמורה על פי כל ההערכות לקצור פירות בבייג'ינג, שם נראו האמריקאים בלתי ניתנים לעצירה בשלב המוקדם.

נוביצקי לוקח פסק זמן

יממה לאחר שגרמניה בהנהגתו הובסה על ידי ארצות הברית (106:57) וסיימה את דרכה בטורניר האולימפי בבייג'ינג, סיפר דירק נוביצקי כי הוא מתכוון לקחת הפסקה ממשחק במדים הלאומיים.

"השגתי את המטרה שלי - לשחק במדי גרמניה באולימפיאדה, וכעת המטרה העיקרית שלי היא לזכות באליפות ה-NBA" אמר כוכב הדאלאס מאבריקס וה-MVP של הליגה הטובה בעולם ב-2007. "עכשיו נראה איך הדברים יתפתחו מבחינתי בנבחרת. אני לא רוצה לצאת בהצהרות ספציפיות כעת, אבל כשירדתי מהפרקט ידעתי שזו הפעם האחרונה שאשחק בנבחרת בשנים הקרובות. הכל עדיין פתוח, אבל אני חושב שאני זקוק להפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully