וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לזהב של משפחת לופז

לקראת פתיחת התחרויות בטקוואנדו, משפחת לופז האמריקאית מקווה ל-3 מדליות זהב, דרך שני אחים ואחות. גם המאמן שלהם חולק איתם ד.נ.א

בכל פעם שמדברים על ספורט שמתערבב עם משפחה, מיד קופצת לראש משפחת חתואל בארץ. אלא שאם משפחת הסייפים בכחול לבן שולטים במדינה, הרי שמשפחת לופז האמריקאית היא מעצמת על בכל הנוגע לטקוואנדו. מדובר ב-3 אחים ואחות אחת, וכולם הגיעו לבייג'ינג במטרה אחת בלבד: שהמדליות יישארו במשפחה.

לאולימפיאדה הגיעו דיאנה ושני אחיה הגדולים- סטיבן ומארק, כשג'ין, האח המבוגר בחבורה מתפקד על תקן המאמן שלהם. כל השלישייה מועמדים למדליה, וסטיבן לופז, שבגיל 29 מחזיק כבר ב-2 מדליות זהב אולימפיות, יודע זאת. "זה כמעט לא פייר", הוא אומר, "יש לנו סיכוי של 4 ל-1". המאמן, ג'ין, מנסה להסביר את הסיבה לכך שכל המשפחה עוסקת בתחום: "יש לנו טבע תחרותי. טקוואנדו זה ספורט של אחד על אחד ואני חושב שזה מה שמשך אותנו אליו".

מאז שהיא זוכרת את עצמה, דיאנה לופז הלכה מכות עם האחים שלה. אלא שאם בכל משפחה רגילה המכות הללו מסתיימות בכמה סטירות ומעט בכי, במשפחת לופז המכות הפכו מהר מאוד ללחימה אמיתית. משם, הדרך להפוך זאת למקצוע היתה קצרה. מהר מאוד האחים הפכו לשותפים לאימונים, ואז עלתה בעיה נוספת: "מדי פעם היא תוריד לי בעיטה בפנים, ואני אגיד לעצמי- רגע, הרגע חטפתי בעיטה מאחותי", אמר מארק, אחד האחים. "זה רק מזכיר לי לבעוט מהר יותר".

למרות זאת, גם דיאנה יודעת שאין לה סיבה אמיתית לדאוג. "האחים שלי מרחמים על אחותם הקטנה", אמרה הבת למשפחת לופז, "אבל אני יכולה לבעוט כמה חזק שאני רוצה". עכשיו היא תנסה לבעוט הכי חזק שהיא יכולה, בתקווה לתפוס אחת משלוש מדליות זהב בשביל לשיח מעל האח בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • טקוואנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully