וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש להפועל ירושלים: סנטר זר

18.8.2008 / 21:27

גיא גודס מנסה להשלים את הפאזל של מחזיקת הגביע. על הכוונת: ברנדון האנטר וטרוויס ווטסון ששיחקו באיטליה. גל מקל מועמד להצטרף

מי יהיה הסנטר הזר שישלים את מכסת הזרים של הפועל ירושלים? הצוות המקצועי בראשותו של המאמן גיא גודס מנסים לצרף סנטר בעל ניסיון שישלים את הפאזל. הדרישות אותם מחפשים בירושלים הוא סנטר בעל ניסיון אירופאי, שיוכל לתת מסה והגנה, תכונה שחסרה כרגע לקבוצה, שהקו הקדמי שלה כולל בימים הללו את עומאר סניד וארז מרקוביץ'.

כרגע בפני גודס עומדים שלושה מועמדים: ברנדון האנטר, טרוויס ווטסון וקני אדלקה. עם האחרון הגיעה ירושלים לסיכום עקרוני, אך דרישות חדשות שהעלה השחקן מעכבות את הגעתו, ונראה כי בשלב זה לא יצטרף. האנטר (28, 2.01), שחקנה של ביילה, הוצע לירושלים במהלך השבועות האחרונים והוא נחשב לשחקן בעל יכולת גבוהה מאוד. הוא רשם בעונה האחרונה בביילה האיטלקית, שם שיחק עם קווין פינקני מועמד אחר לירושלים, 12.9 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק.

ווטסון (27, 2.03), שיחק בעונה שעברה ביורוליג במדי ארמני ג'ינס מילאנו. השחקן זכה בתואר מלך הריבאונדים של היורוליג עם 9.7 ריבאונדים למשחק וכמה תצוגות שיא. ווטסון איננו סקורר גדול אך צפוי להשתלב בתוך תבנית המשחק של גיא גודס. אחת הבעיות בהבאתו של ווטסון היא העובדה כי השחקן מחזיק בחוזה מתחילת העונה שעברה לשנתיים במילאנו. הקבוצה כעת מחפשת להשתחרר מהחוזה שלו, אך במידה ותבקש דמי שחרור, ירושלים צפויה לוותר על שירותיו.

שחקן נוסף שעשוי להגיע לירושלים הוא גל מקל, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. אפי בירנבוים, מאמן מכבי, לא ממהר לשחרר את מקל בהשאלה, אך מספר קבוצות הביעו עניין ברכז. גיא גודס מאוד רצה לראות את מורן רוט בקבוצה, אך נראה בשלב זה כי השחקן לא יגיע למלחה. אם יגיע מקל למכבי, הוא ישתף פעולה עם יובל נעימי ויצור קו אחורי צעיר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully