וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אסור לנו להחליק"

כוכב נבחרת ארה"ב היה מרוצה מהבסתה של גרמניה (57:106) אבל נשאר צנוע לקראת אוסטרליה. כריס קיימן: "אף אחד לא הולך לנצח אותם"

רבות דובר על נבחרת ארצות הברית בכדורסל, שמגיעה לאולימפיאדה הנוכחית בבייג'ינג מתוך רצון להוכיח שהיא לא רק הטובה ביותר בעולם, אלא שמאז ההפסדים באליפות העולם האחרונה ביפן, הם כבר לא מזלזלים ביריבות שלהם. עד כה זה עבד מצויין, כשהאמריקאים דורסים כל נבחרת שעמדה בדרכה, אבל התבוסה שהנחילו היום (שני) לגרמניה (57:106) בהחלט נתנה איתות לקראת ההמשך, שהם כאן, הם מוכנים והם רעבים אך ורק לזהב.

כוכב הנבחרת, קובי בריאנט אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרגישים שאנחנו משחקים טוב מאוד כרגע". עם זאת, כוכב הלייקרס יודע שעד כה מדובר היה במשחקים מוקדמים, ומשלב רבע הגמר, הכל הולך להשתנות, והדברים לא יהיו פשוטים כל כך. "חייבים לזכור שזה משחק הדחה אפשרי. אסור לנו להחליק".

גם לברון ג'יימס, שכמה דאנקים שלו היום בוודאי ימצאו דרכם אל חנויות הפוסטרים הקרובות למקום מגוריכם, היה מרוצה מהיכולת ומהיעדר הזלזול של חבריו לנבחרת: "היה לנו קל לקום ולשחק מול יוון וספרד, ויכולנו להגיע היום ולתת משחק שבסופו היינו מתרצים, אבל לא לקחנו צעד אחורה, וזה היה טוב. זה היה טוב מאוד".

בשלב חצי הגמר מצפה לאמריקאים נבחרתה הלא מאיימת בעליל בדמותה של אוסטרליה, ולמרות שאיש במחנה האמריקני לא מוכן להגיד מילה אחת רעה על היריבים שלהם, הרי ברור שזאת לא אמורה להיות משימה מסובכת מדי עבורם. גם כריס קיימן, אחד שמכיר מקרוב את הכוכבים האמריקאים, אמר לאחר המשחק היום: "אף אחד לא הולך לנצח אותם. אין סיכוי, זה פשוט לא הולך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully