וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל שוברים שיאים

בזמן שבבייג'ינג חוגגים טובי הספורטאים, בגביע הטוטו הצליחו הפועל ת"א והפועל פ"ת לנפץ את שיאי השיעמום ב-0:0. איציק כהן החטיא פנדל

ברני ארדוב

באדיבות ערוץ הספורט

הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה נפרדו היום (שני) בתיקו 0:0 במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, במשחק שאינו מבשר טובות לקראת העונה הבאה עלינו לטובה (?) בליגת העל. בזמן שבבייג'ינג טובי האתלטים מכל רחבי תבל משתתפים בחגיגה הספורטיבית הגדולה בעולם, אי שם באיצטדיון בלומפילד ביפו הזכירו לנו 22 כדורגלנים את מיקומו של הכדורגל המקומי ביחס לספורט העולמי.

מהלך המשחק

אם מישהו מתעקש לצאת מעודד מהמשחק הזה, הרי זו הפועל פתח תקווה, העולה החדשה, שלא הפסידה במשחק חוץ מול אחד "הגדולות", כמעט שעקצה לא פעם בהתקפות מתפרצות, ואף החטיאה פנדל בדקה ה-72 (איציק כהן). אלי גוטמן, מנגד, צריך להתכונן לגומלין בגביע אופ"א שייערך בשבוע הבא, וספק גדול אם זו היכולת שהוא מצפה מהחניכים שלו להציג.

האדומים פתחו בצורה מעודדת, שלטו במשחק והציגו משחק צירופים יפה במרכז המגרש בין לוז, סרור, ורמוט ואבוטבול, אבל הרושם החיובי נגמר מהר מאוד. אבוחצירא הפתיע בבעיטה יפה מחוץ לרחבה (9), אבל סרור הגיב בבעיטה מצוינת משלו (12). האדומים המשיכו לשלוט בלי לסכן את השער, אבל דווקא אבוחצירא היה זה שהגיע להזדמנות (25), כשניצל השמטה של מזרחי ובעט לשער, אך באדיר הציל מקו השער. לוז ניצל הרחקה רעה של נגר (30) ובעט לקורה, אבל שריקת המחצית הורידה את שתי הקבוצות להפסקה בלי שערים.

בדקה ה-56 נרשמה ה-החמצה של המשחק, כשלאלא כבר חלף על פני אלימלך, אבל החטיא מול שער ריק מחמישה מטרים.בדקה ה-63 האורחים יצאו למתפרצת, אבל מזרחי הדף מצוין את הבעיטה של אבוחצירא. בדקה ה-72 פתח תקוה קיבלה הזדמנות מצוינת אחרי שמאיר כהן שרק לפנדל מוצדק, אבל איציק כהן החטיא מהנקודה הלבנה. שלוש דקות לסיום טלקיסקי קיבל מתנה מההגנה, אבל המשיך את המגמה והחטיא גם הוא משמונה מטרים. החטאה של אייל שן סגרה את הסיפור, 0:0 חסר מעוף בין שתי קבוצות בינוניות.

הרכבי הקבוצות:
הפועל תל אביב: יניב מזרחי, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, רמי דואני, עמרי קנדה (ערן זהבי, 46), שי אבוטבול, ביברס נאתכו (ליאור בקשי, 46), בן לוז (סמואל יבואה, 65), עידן סרור (דמיטאר טלקיסקי, 46), גילי ורמוט, מהראן לאלא.

הפועל פתח תקווה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, שוקי נגר; קוני ג'קאריטה, אלנתן סלמה (אייל שן, 46), אבי ריקן, ג'וניור ויסה; חן עזריאל (אחמד קאסום, 46), שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully