וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצת היום - 19/8

עם כל הכבוד לבריכה ולמסלול, את מוקד תשומת הלב ימקד חצי הגמר בין ארגנטינה, האלופה הנוכחית, וברזיל, שלא זכתה מעולם במדליית זהב

שיאי עולם ללא הפסקה בבריכה, יוסאין בולט ואלנה איסנבייבה מדהימים באתלטיקה, אבל ביום שלישי עיני העולם, ובעיקר הדרום אמריקאיות, יהיו נשואות לאיצטדיון העובדים בבייג'ינג, כשברזיל וארגנטינה ייפגשו בחצי גמר טורניר הכדורגל של האולימפיאדה.

עדיף כמובן אם הסופרקלאסיקו היה בגמר, אבל העובדה שקיבלנו את המשחק בחצי לא מובנית מאליה. לברזיל יש הרבה מה להוכיח. מדליית הזהב באולימפיאדה היא התואר היחיד החסר לסלסאו, אלא שכדי לזכות בו הם יצטרכו להדיח את את האלופה הנוכחית ויריבתה הניצחית. ארגנטינה תחפש גם נקמה על גמר הקופה אמריקה, בה הביסו הסלסאו והיכו ללא רחם את האלביסלסטה 0:3.

ארגנטינה עבדה קשה מאוד ברבע הגמר מול הולנד, אבל ליונל מסי עשה זאת עם שער ובישול ו-1:2 בסיום. ברזיל עשתה את זה יותר קל, עם 0:2 על קמרון. רונאלדיניו, ששיחק עד העונה שעברה עם הארגנטינאי וחנך אותו, יפגוש אותו מן העבר השני של המתרס. אם בשעה 16:00 אין לכם משהו ממש חשוב לעשות, עדיף שתתיישבו מול המסכים, תפצחו גרעינים וקבלו את ההצגה.

אם בכלל אין לכם מה לעשות, אז יש לכם גם את חצי הגמר השני, המפגיש בין שתי נבחרות מעניינות ומפתיעות. ניגריה ובלגיה יתעמתו באיצטדיון שנגחאי (13:00 שעון ישראל). הניגרים גברו בקרב כל אפריקאי על חוף השנהב 0:2, בעוד הבלגים עשו הפתעה גדולה כשהדיחו את איטליה אחרי 2:3 ענק. גם הן רוצות להבטיח מדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully