וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ארגנטינה ניצחה את רוסיה 79:91

רוסיה רצתה לסיים את הטורניר האולימפי שלה עם ניצחון, אבל גם במשחק לפרוטוקול היא נכנעה למשחק גדול של לואיס סקולה וחבריו

אחרי הזכיה באליפות אירופה האחרונה, רבים ברוסיה קיוו שנבחרת הכדורסל הלוחמנית בראשתו של המאמן הישראלי, דייויד בלאט, תכה גלים באולימפיאדה, ואולי אפילו תביא מדליה. אלופת אירופה בוודאי לא ציפתה לטורניר כל כך חלש, ולמרות שרשמה ניצחון במשחק הראשון על אירן, מיד אחריו הגיעו שלושה הפסדים (לקרואטיה, ליטא ולנבחרתה הבינונית של אוסטרליה) שמנעו ממנה את העלייה לשלב הבא. היום (שני), קיווה בלאט לסיים את הטורניר האולימפי עם טעם טוב בפה, אבל נתקל בלואיס סקולה ובנבחרת החזקה של ארגנטינה, שניצחו אותה 79:91.

הארגנטינאים, עבורם המשחק הזה היה חסר חשיבות בדיוק כמו לרוסים, לא הראו שום סימן שהם עומדים לוותר על המשחק, פתחו חזק והוליכו בסיום הרבע הראשון 16:27. הרוסים הצליחו לצמק לקראת המחצית, אבל משחק נהדר של סקולה הותיר את נבחרתו מלפנים, ולמרות שלשה של הולדן ברבע הרביעי שצימקה לנקודה בלבד, הארגנטינאים שייטו אל עבר ניצחון נוסף בדקות שנותרו.
סקולה, שהיה על הפרקט למשך כל שניה במשחק, הוליך את קלעי ארגנטינה עם 37 נקודות (12 מ-16 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אנדרס נוצ'יוני סייע לו עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, ופאבלו פריג'יוני הציג ניהול משחק פנטסטי עם 11 נקודות ו-10 אסיסטים. את רוסיה הוליכו אנדריי קירילנקו עם 23 נקודות וג'יי אר הולדן שהוסיף 19.

"למזלי, קלעתי את כל הזריקות שעד עכשיו החטאתי", אמר סקולה לאחר משחקו הנפלא. בשלב הבא תפגוש ארגנטינה את יוון החזקה. עם כושר שכזה של סקולה, הרי שהיוונים צריכים להתחיל להיות מודאגים לגבי רבע הגמר ההולך וקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully