וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: 49 סיבות לאמריקאים להיות אופטימים

אם התבוסה שהנחילה ארה"ב לספרד לא הספיקה, הגיעו האמריקאים וקרעו את נבחרת גרמניה 57:106, בדרך למפגש עם אוסטרליה ברבע הגמר

לאחר שהביסו את ספרד במשחק הקודם, והוכיחו לעולם שיהיה מאוד, מאוד קשה לעצור אותם בדרך למדליית הזהב, פגשו היום שחקני נבחרת ארצות הברית את דירק נוביצקי וחבריו לנבחרת גרמניה, וזה היה כואב. כואב מאוד.

האמריקאים, להם המשחק הזה לא היה חשוב כלל לאחר שהבטיחו את המקום הראשון בבית, עלו משוחררים לגמרי מול הגרמנים, שאיבדו כל סיכוי להעפיל לרבע הגמר. ארצות הברית פתחה מבערים כבר ברבע הראשון, כשדקות טובות של לברון ג'יימס מריצות אותה ליתרון 12:31 אחרי עשר דקות. הרבע השני היה מעט מאוזן יותר, אך הגרמנים ירדו לחדרי ההלבשה כשלוח התוצאות מראה 31:53. הרבע השלישי היה שייך לדווייט האוורד. הסנטר הנפלא היה בלתי ניתן לעצירה, בטח ובטח מול הקו הקדמי הרך של הגרמנים, והתקפה אחר התקפה האמריקאים פשוט זרקו כדור לשמיים, תוך שסנטר האורלנדו מג'יק מטביע אותו פנימה.

אל עשר הדקות האחרונות עלו האמריקאים ביתרון 48:83. הרבע האחרון, כמו המשחק כולו למעשה, היה גארבג' טיים אחד ארוך, כשהאמריקאים, עם החמישיה השניה, רק מגדילים את היתרון דקה אחר דקה, ונותנים הצגה גדולה לקהל הסיני נגד נבחרת גרמנית שבורה ומפורקת. הדבר היחיד הטוב שהגרמנים יקחו מהמשחק הזה הוא שריקת הסיום, כשההפרש האמריקאי נעצר על הגבוה לכל אורך ארבעים הדקות - 57:106.

דווייט הווארד הוביל את האמריקאים עם 22 נקודות ב-90 אחוז מהשדה בתוספת 10 ריבאונדים, כשלברון ג'יימס מוסיף 18 משלו, וקובי בריאנט מסתפק ב-13. דירק נוביצקי אמנם הוביל את הגרמנים עם 14, אך באחוזים רעים, כאשר כריס קיימאן מסיים עם חמש נקודות בלבד. גרמניה מסיימת את דרכה בטורניר האולימפי המעט מאכזב, בעוד ארצות הברית מסיימת במקום הראשון בבית, בדרך למפגש עם נבחרת אוסטרליה המפתיעה ברבע הגמר. כמו שזה נראה כרגע, האוסטרלים יהוו שטיח, במקרה הטוב, בדהירה האמריקאית לחצי הגמר.

כל משחק פה הוא כמו משחק שביעי בפלייאוף ה-NBA", אמר בסיום דווייט האוורד, כוכב המשחק. "המשימה שלנו פשוטה - לזכות בזהב". קובי בריאנט, ששוב לא היה זקוק למשחק גדול כדי לתרום לנבחרתו, הוסיף: "הפילוסופיה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק. נמשיך לעשות את זה גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully