וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל נשים: ברזיל הביסה את גרמניה 1:4

נבחרת הנשים הברזילאית הראתה שגם היא יודעת לרקוד על הדשא, ותוך הצגת כדורגל גדול עלתה לגמר, שם תחכה לה ארצות הברית

טורניר הכדורגל של הנשים הגיע היום (שני) לשיאו, כשחצאי הגמר שוחקו, והמשחק המרכזי היה הראשון מבין השניים, כשברזיל פגשה את גרמניה. הברזילאיות, זוכות מדליית כסף באולימפיאדה הקודמת, רצו לפחות לשחזר את ההישג מאתונה, וכך בדיוק היה. תוך שהן לא מתחשבות בגרמניות, הציגו מרתה וחברותיה הצגת כדורגל מופלאה, כשכל שער יותר יפה מהקודם לו.

הפתיחה דווקא היתה של הגרמניות, כשבירגיט פרינץ העלתה אותן ליתרון 0:1 כבר אחרי עשר דקות משחק, אבל משם והלאה היתה רק נבחרת אחת על המגרש, וקראו לה ברזיל. פורמיגה סיימה מבצע קבוצתי נפלא בדקה ה-43, כריסטיאן הכפילה את התוצאה בדקה ה-49, מרתה, במבצע אישי נהדר, עשתה 1:3 בדקה ה-53, וכריסטיאן השלימה צמד בדקה ה-76 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 1:4 גדול לברזילאיות, שעולות לגמר טורניר הכדורגל האולימפי, ומאוחר יודע יוודע מי תהיה יריבתן - יפן או ארצות הברית.

חצי הגמר השני הבטיח פחות, אך גם הוא קיים עם חגיגת שערים מרעננת ויפה, שהסתיימה בסופו של דבר ב-2:4 לארצות הברית על יפן. היפניות עלו ליתרון בדקה ה-17 משער של שינובו אונו, אך אנג'לה האקלס האמריקאית השוותה ל-1:1 בדקה ה-41. ארצות הברית לא הסתפקה בשוויון, ושניות לפני ההפסקה השלימה את הקאמבק הודות לשער של לורי צ'לופני.

חגיגת השערים המשיכה גם במחצית השניה, הפעם עם הת'ר אוריילי (71) ושער נוסף של האקלס (81), כשאריקו אראקווה רק מצמקת ל-2:4 בתוספת הזמן. ארצות הברית עולה לגמר, שם תפגוש את ברזיל, ועל פי יכולת שתי הנבחרות בחצי הגמר, הרי שמצפה לנו משחק לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully