וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה, הנה אנחנו באים

17.8.2008 / 21:44

נבחרתו של צביקה שרף ניצחה את בלגיה 73:84 במשחק הכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה. יניב גרין הצטיין עם 14, טפירו הוסיף 13 משלו

אתר רשמי

צילום ועריכה: יועד כהן

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הערב (ראשון) משחק הכנה ראשון מתוך שלושה מול נבחרת בלגיה, לקראת מוקדמות אליפות אירופה. משחק נערך בהדר יוסף אל מול כ-100 צופים, ועל אף שקשה ללמוד ממנו הרבה, הרי שהניצחון 73:84 יוסיף לחבורתו של צביקה שרף מעט מומנטום ומוראל חיובי, לכל הפחות.

הנבחרת פתחה רע מאוד את המשחק, כשכל התרגילים שבציקה שרף בנה לא עובדים מול ההגנה הבלגית הקשוחה. מי שהחזיק את הנבחרת בתמונה היה יניב גרין, עם 12 נקודות ברבע הראשון, ומנע התפרקות ברבע, שהסתיים בהובלה 26:20 של הבלגים. במהלך הרבע נפצע מתן נאור, והתאושש רק לקראת הסיום.

ברבע השני נכנס רביב לימונד והוביל את ניהול המשחק של הנבחרת. לימונד, בצוותא עם ליאור אליהו, הובילו את הנבחרת לפיגור נקודה בלבד במחצית, 42:41 לבלגיה.

החבורה של שרף לא מצאה תשובות לג'ונתן טאבו הבלגי, שהוביל את הבלגים לריצה בתחילת הרבע השלישי. מי שלקח את הנבחרת על גבו בשלב הזה היה עמרי כספי, שמאמצע הרבע הוביל את הנבחרת לריצת 0:10 וליתרון 59:66.

ברבע הרביעי המשיכה הנבחרת לרוץ ולשחק היטב, והפכה את סיומו לגארבג' טיים ארוך. בסיום 73:84 לנבחרת ישראל.

קלעו לנבחרת ישראל: יניב גרין 14, מאיר טפירו 13, ליאור אליהו 12, עמרי כספי 11, יותם הלפרין 7, רביב לימונד ועידו קוז'יקרו 6 כ"א, כריס ווסטון 5, עמית תמיר 4, פניני נאור ורוט 2 כ"א.

הנבחרת תארח את הבלגים ביום שלישי הקרוב ברמלה וביום חמישי באשקלון לשני משחקי הכנה נוספים. ראשי הנבחרת הביעו אכזבה מכמות הקהל המעטה שהגיעה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully