וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטור דה פראנס הישראלי

תחרות אופניים על התואר "הרוכב המהיר ביותר", שהתקיימה בשיטת מירוץ נגד השעון בפארק הירקון, הסתיימה עם ניצחון של טל אייזנבנד

בסוף השבוע התקיימה בפארק הירקון, בפעם הראשונה בישראל, תחרות על התואר "הרוכב המהיר ביותר", בדומה למה שמתקיים בטור דה פראנס בשיטת מירוץ אישי נגד השעון. לתחרות נבחרו בקפידה 50 מתמודדים מקצועיים ומוכרים בענף האופניים מתוך מאות טובי רוכבי האופניים בישראל שהגישו מועמדות.

הרוכבים התחרו על פני קטע של 350 מטר על התואר הרוכב המהיר ביותר והוזנקו בזה אחר זה בהפרש של דקה. בשלב השני הוזנקו פעם נוספת עשרת הרוכבים המהירים ביותר, הפעם כדי לקבוע מי הוא המהיר ביותר.

את התואר "המהיר ביותר" קטף טל אייזנבנד (21), אלוף ישראל בנוער ומקבוצת CCC. אייזנבנד עבר את המסלול במהירות של 22.07 שניות, מה שזיכה אותו באופני טריאתלון בשווי 42,500 שקלים מדגם FELT DA, אותו דגם עליו רכבו המתמודדים מקבוצת גארמיין/צ'פוטל במירוץ נגד השעון שהתקיים בטור דה פראנס האחרון הנחשב לדגם המהיר ביותר שנבנה אי פעם.

במקום השני בתחרות זכה דורון אמיץ, שעבר את המסלול בהפרש של חצי שניה יותר מטל אייזנבנד. במקום השלשי זכה אלעד כהן במהירות של 23.35 שניות. לתחרות הגיעו צופים רבים שסיפרו כי מדובר במחזה מרוכז של מהירות ודרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully